اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پیام مخابرات فارس:

هر تیمی غیر از صبای قم را شکست می‌دادیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پیام مخابرات فارس گفت: در این مرحله با هر تیمی غیر از صبای قم بازی می‌کردیم، قطعا پیروز میدان بودیم.

هر تیمی غیر از صبای قم را شکست می‌دادیم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اصغر اکبری چهارشنبه شب در نشست خبری بعد از پایان مسابقه تیمش با صبای قم در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، با ابراز رضایت از بازی تیمش تصریح کرد: ابتدای صحبت‌هایم باید در حضور شما اصحاب رسانه مربی جوان تیم فوتبال صبای قم را با تمام وجودم تحسین کنم که تیم بسیار خوب و منسجمی را تشکیل داده است.
وی ادامه داد: من مطمئنم که ویسی یکی از بهترین مربیان فوتبال ما خواهد بود چرا که به جوانان اعتماد کرده است و قطعا مسئولان و مدیران باشگاه صبای قم هم به این مربی جوان اعتماد کرده‌اند، چرا که استفاده از بازیکنان جوان و کم نام و نشان در بالاترین سطح فوتبال ایران کار هر مربی و هر باشگاهی نیست.
سرمربی تیم فوتبال پیام مخابرات فارس افزود: کسانی که در تیم صبای قم فعالیت می‌کنند و پشتوانه عبدالله ویسی هستند، قطعا فوتبال را خوب می‌فهمند که به این مربی جوان و آینده دار به خاطر اعتماد به بازیکنانی که تنها در لیگ دسته اول شاغل بوده اند، ایمان دارند.
وی خاطرنشان کرد: در مورد بازی اگر بخواهم صحبت کنم فقط این جمله را می‌گویم که ای کاش به صبای قم برخورد نکرده بودیم، صبا در حال حاضر آماده‌ترین تیم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران است که بردن این تیم کار سختی است.
اکبری عنوان داشت: با اعتماد کامل می‌گویم که اگر در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با هر تیم دیگری غیر از تیم فوتبال صبای قم بر خورد می‌کردیم، شانس برد ما بیشتر بود اما بردن صبا بسیار مشکل بود.
وی یاد آور شد: نگاه ما به مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، تنها استفاده از جنبه تدارکاتی بودن آن برای هماهنگی و انسجام بیشتر برای موفقیت در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان بود ولی خوشحال می‌شدیم اگر هر مرحله بالاتر می‌رفتیم.
سرمربی تیم فوتبال پیام مخابرات فارس ابراز داشت: ما بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای در ترکیب تیم خود داریم، فوتبال تیمی بچه‌های ما امروز خوب بود و آنها را به خاطر بازی قابل قبول و حساب شده‌ای که مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر ایران انجام دادند، تحسین می‌کنم.
وی که در یکی از صحنه‌های نیمه دوم شدیدا به داور مسابقه نیز اعتراض کرد، افزود: نباید در آن صحنه به داور اعتراض می‌کردم و اگر این اتفاق افتاد پشیمانم، هرگز از باخت مقابل صبای قم در این مرحله از رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل صبای قم ناراضی نیستم و از این به بعد می‌رویم که به بازی‌های مهم خود در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال فکر کنیم.
تیم فوتبال پیام مخابرات فارس بعد از حذف تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن نوین اصفهان و پیکان تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال به صبای قم برخورد کرد اما با شکست دو بر یک برابر صبا از این رقابت‌ها کنار رفت.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول