اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه استان‌های تهران و البرز اعلام کرد:

ممنوعیت تردد در جاده‌های دو استان

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه استان‌های تهران و البرز اعلام کرد که از ظهر پنجشنبه تا شامگاه جمعه ممنوعیت تردد در جاده‌های این دو استان اعمال می‌شود.

ممنوعیت تردد در جاده‌های دو استان
سرهنگ همایون شریفی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اعلام کرد: با توجه به فرارسیدن تعطیلات آخر هفته، برخی محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مهم دو استان از جمله چالوس،‌ هراز و فیروزکوه از سوی پلیس راه اعمال خواهد شد.
وی تاکید کرد: این محدودیت‌ها در حقیقت برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان است و امیدواریم رانندگان با ماموران پلیس همکاری مناسبی داشته باشند.
این مسئول ارشد انتظامی ادامه داد: بر اساس آخرین تصمیم‌گیری‌ها مقرر شد که  تردد هرگونه موتورسیکلت از ظهر روز پنجم آبان ماه (پنجشنبه این هفته) تا شامگاه جمعه ششم آبان در محورهای مهم استان ممنوع است.
شریفی تاکید کرد: به طور قطع ماموران پلیس راه در صورت مشاهده موتورسواران در این محورها که عبارت است از جاده‌های چالوس،‌ هراز و فیروزکوه، ضمن توقیف موتور، با راکبان نیز برخورد قانونی خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در همین مدت زمانی حرکت کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها از محورهای فوق ممنوع خواهد بود.
فرمانده پلیس راه استان‌های تهران و البرز در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا محدودیت‌هایی هم برای وسائل نقلیه شخصی در این مدت اعمال می‌شود؟ گفت: بر اساس دستورالعمل اعلام شده، تردد کلیه خودروها از ساعت دو بعد از ظهر روز جمعه الی ساعت 24 همان روز از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع خواهد بود.
شریفی افزود: همچنین حرکت خودروها از ساعت 17 الی 24 همین روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.
لازم به توضیح است،‌ پلیس راه استان‌های تهران و البرز همچنین اعلام کرده است که تردد کلیه کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 23 روز پنجشنبه پنجم آبان ماه و ساعت 6 الی 23 روز جمعه مورخ ششم آبان ماه سال جاری از محور هراز ممنوع است.
ضمن اینکه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 23 روز جمعه مورخ ششم آبان ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول