اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

افتخار 13 آبان در حال منور کردن جهان است

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل با اشاره به اینکه مراسم گرامیداشت روز 13 آبان امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود، گفت: افتخار 13 آبان در حال منور کردن جهان است.

افتخار 13 آبان در حال منور کردن جهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم 13 آبان و ستاد غدیر بابل اظهار داشت: برنامه ستاد 13 آبان و غدیر امسال دارای ویژگی خاصی بوده که همان تشعشع نور انقلاب است که سبب بیداری اسلامی در سطح منطقه شده و در حال منور کردن جهان است.
وی افزود: امروز چشم همه ملت‌های منطقه به حضور ما در این مناسبت‌ها دوخته شده پس ضروری است امسال حضور ما در صحنه باشکوه‌تر و متجلی‌تر از سال‌های گذشته باشد و این برنامه‌ها با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی برجسته‌تر اجرا شود.
فرماندار بابل بیان داشت: وجود سه مناسبت 13 و 14 آبان و دهه ولایت ایجاب می‌کند که ما تلاش مضاعفی از خود نشان دهیم .
این مسئول با اشاره به اینکه روز 14 آبان  روز ملی و سند افتخار مازندران نامگذاری شده، تصریح کرد: 14 آبان از مهم‌ترین مناسبت‌ها و روز ملی استان مازندران است که تا به حال به آن کم بها داده شده است، زیرا در این روز نخستین حکومت علوی در سال 242 شمسی در مازندران شکل گرفت.
مهدوی بیان داشت: اگرچه علما و فضلا در سطح استان به ویژه ائمه جمعه به آن اشاره می‌کنند، ولی نیاز است این موضوع به مساجد و هیئت‌ها کشیده شده و به آن ارزش داده شود، زیرا اگر این مناسبت مختص استان‌های دیگر بود حتما بهای بیشتری به آن می‌دادند و آن را به عنوان یک امر مهم و ملی در استان خود تلقی کرده در حالی که ما به نحو احسن از آن نام نمی‌بریم.
وی عنوان کرد: باید به اقدامات بزرگان گذشته خود که با تمام عواطف خود این تقدیس را پذیرفته و زیر چتر علوی قرار گرفتند ارج نهیم و این مناسبت را با غدیر گره زده و به آن تمسک جوییم.
مهدوی افزود: باید ستاد غدیر با ستاد بزرگداشت 13 آبان گره بخورد و برای گره خوردن حتما همه دستگاه‌ها و مدیران روابط عمومی گردهم آمده و در این کار مهم عنایت بیشتری داشته باشند.
فرماندار بابل عنوان کرد: باید بخش روستایی با همکاری سه مجموعه پایگاه بسیج، شورا و دهیاران و هیئت امنا مساجد تلاش وافر داشته و بخشداران ستاد بخش‌‌ها را در این زمینه فعال کنند.
مهدوی اذعان داشت: امسال دانشگاه‌ها باید استقبال ویژه داشته و برای غنی کردن برنامه دانشگاه‌ها اقدام کنند، دستگاه‌های امنیتی هم برنامه امنیتی خود را آماده و فضا را برای اجرا برنامه آماده کنند و تشکل‌های دانشجویی هم برجسته‌تر خود را نشان دهند تا راهپیمایی 13 آبان امسال همچون روز قدس باشکوه انجام شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول