اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست سال صورت گرفت؛

پذیرش 8 هزار نفر در مرکز فوریت‌های جراحی طالقانی مشهد

خبرگزاری فارس: مدیر درمان مرکز حوادث و فوریت‌های جراحی طالقانی گفت: در شش ماهه نخست امسال، بیش از 8 هزار نفر در مرکز حوادث و فوریت‌های جراحی طالقانی مشهد پذیرش شدند.

پذیرش 8 هزار نفر در مرکز فوریت‌های جراحی طالقانی مشهد
حسین جاهد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد، در مورد تعداد پذیرش بیمارهای اورژانسی در چند ماه اخیر اظهار داشت: تنها در ایام تعطیلی تابستان، این مرکز 3 هزار و 850 نفر را پذیرش کرده است.
مدیر درمان مرکز حوادث و فوریت‌های جراحی طالقانی گفت: این مرکز علاوه بر پذیرش اورژانس محورهای شمالی، برای اعزام بیماران که داخل روستاهای اطراف سکونت داشته‌اند را برای انتقال به بیمارستان دیگر از طریق آمبولانس اقدام می‌کند.
جاهد خاطرنشان کرد: مرکز حوادث طالقانی این بیمارستان نیز با هزینه 25 میلیارد ریال در چهار طبقه که به صورت پلکانی ساخته شده در اوایل شهریور ماه سال جاری با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.
وی تصریح کرد: در اول مهر ماه سال جاری نیز نخستین دوره آموزشی فلوشیپ تروما در این مرکز آغاز به کار می‌کند.
جاهد تعداد افراد پذیرش شده برای این دوره آموزشی را سه نفر عنوان کرد و افزود: آموزش دستیاری تخصصی جراحی نیز با آموزش دو نفر از دو ماه گذشته آغاز شده است.
مدیر درمان مرکز حوادث طالقانی گفت: اعضای هیئت علمی این مرکز سه نفر بوده که با افزایش پرسنل درمان، کمک بهدار، منشی و ... که با تعداد پذیرش این افراد به همکاری تا آخر سال جاری سایر قسمت‌های این بیمارستان در بخش جدید افزایش می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به تأسیس قسمت‌های جدید این بیمارستان در کادر درمانی 230 در بخش درمان و پشتیبانی 30 نفر متخصص به صورت قراردادی و 300 پرسنل نیز در این بیمارستان مشغول به کار هستند.
مدیر درمان مرکز حوادث و فوریت‌های جراحی طالقانی افزود: بر اساس مصوبه هیئت رئیسه نام این بیمارستان از هفته اول شهریور ماه سال جاری به مرکز فوریت‌های جراحی طالقانی تغییر کرد.
جاهد با بیان این مطلب افزود: این مرکز دارای 240 تخت برای بستری بیمارها داشته که با افتتاح باند هوایی کشوری آمادگی خود را برای پذیرش بیماران در آینده افزایش می‌دهد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول