اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر تاکید کرد:

تلاش شهرداری شوشتر برای حل سد معبرها

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شهرداری باید برای حل سد معابر شهری در سطح شهرستان تلاش کند.

تلاش شهرداری شوشتر برای حل سد معبرها
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور صبح امروز در جلسه علنی شورا اظهار داشت: سد معابر در سطح شهرستان شوشتر برای مردم مشکل آفرین شده است و ضروری است هر چه سریعتر شهرداری در این باره اقدامی عاجل کند.
وی با اشاره به اینکه نباید در این باره تفاوتی میان مردم قائل شد، تاکید کرد: باید تلاش کرد تا حل سد معبر در سطح شهرستان به صورت یکسان اجرایی شود.
به گفته وی،‌ تاکنون طرح‌های زیادی برای مقابله با سد معبرها در سطح شهرستان شوشتر اجرایی شده ولی هیچکدام از این طرح‌ها به نتیجه صحیح نرسیده است.
وی با اشاره به اینکه شورای شهر خود عاملی برای به نتیجه نرسیدن طرح‌های اجرا شده است، افزود: هنگامی که اجرائیات شهرداری شوشتر دست‌فروشان از محل خود جمع‌آوری شدند برخی از اعضای همین شورای شهر از شهردار وقت خواستند که با برخی از افراد برخورد نشود و همین امر باعث شکست طرح‌ها شد.
این مقام مسئول تاکید کرد: هیچ مانعی از طرف شهرداری و شورا شهر برای مقابله با دست‌فروشان در سطح شهرستان وجود ندارد ولی نباید مبارزه با سد معابر به مبارزه با صرفا دست‌فروشان در سطح شهرستان مبدل شود.
سالم‌پور با تاکید بر اینکه زمان زیادی از اجرای طرح مقابله با دست‌فروش در شوشتر می‌گذرد، گفت: در برخی از شرایط حتی از استانداری خوزستان برای امکان ادامه فعالیت یک دست‌فروش، نامه ارسال شده است که جای تاسف دارد.
وی با اشاره به اینکه بازار نیز در اجرای طرح‌های تصویب شده همکاری نمی‌کند، گفت: بازار نیز باید با طرح‌های تصویب شده همگام باشد ولی عملا همکاری از سوی بازاریان شوشتر دیده نمی‌شود و به این دلیل نباید انتظار معجزه از شهرداری و اجرائیات کم نیروی آن داشت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول