اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نایین تاکید کرد:

برخورد با مصادیق سد معبر نایین

خبرگزاری فارس: شهردار نایین گفت: به منظور زیباسازی چهره شهر و رفاه حال شهروندان با مصادیق سد معبر در شهر نایین به شدت برخورد می‌شود.

برخورد با مصادیق سد معبر نایین
به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، حسن بهشتی‌فر صبح امروز در جلسه برخورد با سد معبر در سطح شهر نایین در حضور دادستان، رئیس اداره بازرگانی، فرمانده راهور، رئیس تعزیرات، رئیس مجمع امور صنفی و دیگر تشکیل‌های مرتبط اظهار داشت: قانون شهرداری به صراحت عنوان کرده سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها، میادین، پارک‌‌ها برای کسب و کار، انبار کردن مصالح ساختمانی یا هر عنوان دیگر ممنوع است و شهرداری با افرادی که به ایجاد سد معبر اقدام می‌کنند، از طریق قانون برخورد می‌کند.
وی ادامه داد: در سال‌های اخیر یکی از رویه‏های اشتباهی که بین کسبه رواج یافته است، اشغال بخش زیادی از پیاده‏رو مقابل مغازه بوده که این رویه باید از بین رفته و اصلاح شود.
شهردار نایین تصریح کرد: در این راستا ستاد مبارزه با سد معبر در شهر نایین تشکیل شده که هدف اصلی آن زیباسازی چهره شهر، رفاه حال شهروندان و تکریم ارباب رجوع است.
وی افزود: این ستاد در یک طرح ضربتی و به شکل مرحله‏ای خیابان به خیابان اقدام به رفع سد معبر از سطح شهر نایین می‌کند و از این پس این طرح در طول تمام مدت سال ادامه می‌‌‌یابد.
بهشتی‌فر با اشاره به اینکه شهرداری طبق قانون مالک خیابان‏ها، شوارع و معابر است و حق رفع سد معبر از این محل‏ها را دارد، اظهار داشت: در این طرح، ابتدا تذکر لسانی، سپس اخطار کتبی به متخلفان داده ‌می‌شود و در صورت توجه نکردن به اخطارهای داده شده، شهرداری با کمک نیروی انتظامی و هماهنگی دادستانی اقدام به رفع سد معبر می‌کند.
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح به طور کلی برای رفع هر گونه سد معبری از سطح خیابان‌های شهر نایین اقدام می‌شود و در ابتدا، سد معبر خیابان اصلی شهر نایین در دستور کار قرار دارد و هرگونه تصمیم‏گیری در این حوزه، در ستاد مبارزه با سد معبر اتخاذ شده و ضمانت اجرایی آن هم از طریق این ستاد انجام می‌گیرد.
شهردار نایین افزود: فروشندگان سیار یکی از مصادیق سد معبر در شهر نایین هستند که در این راستا نیز تمهیداتی برای ساماندهی آنها پیش‏بینی ‎شده است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول