اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاشی در گفت‌و‌گو با فارس:

سهمیه لیگ قهرمانان را در جام حذفی کسب می‌کنیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان دوم تیم فوتبال صبای قم گفت: سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را با موفقیت در رقابت‌های جام حذفی کسب خواهیم کرد.

سهمیه لیگ قهرمانان را در جام حذفی کسب می‌کنیم
مرتضی کاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت تیم صبای قم در رقابت‌های جام حذفی بیان کرد: عصر امروز ما در دیداری خانگی به مصاف تیم پیام مخابرات فارس می‌رویم و با توجه به نتایج خوب صبای قم در لیگ برتر، در این رقابت نیز تمام تلاش خود را برای موفقیت خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: خوشبختانه در جام حذفی با جدول آسانی روبه‌رو هستیم و در صورتی که با مشکل خاصی مواجه نشویم، می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان را از جام حذفی به دست آوریم، البته در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.
کاپیتان با تجربه تیم فوتبال صبای قم با اشاره به وضعیت این تیم در بازی امروز مقابل پیام مخابرات فارس اظهار کرد: با توجه به آمادگی بازیکنان که خوشبختانه ما از اول فصل با آن رو‌به‌رو بودیم، در این بازی نیز با انگیزه هستیم.
وی تصریح کرد: البته همانند رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دیدارهای جام حذفی فوتبال را نیز کاملا جدی می‌گیریم تا بعد از سال‌ها صبای قم بتواند در این دوره از مسابقات نیز به مقام قهرمانی دست یابد.
کاشی با اشاره به وضعیت بازی‌های تیم صبای قم در آستانه این دیدار حساس خانگی از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور عنوان کرد: با توجه به بازی در خانه شرایط خوبی برای صعود صبا به مرحله بعد وجود دارد.
وی تصریح کرد: در صورتی که تیم صبا بتواند بازی خود مقابل پیام مخابرات فارس را با پیروزی پشت سر بگذارد باید در مرحله بعد با برنده دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری اراک و مس سرچشمه کرمان بازی کند که در این صورت شرایط خوبی برای حضور در مراحل بالاتر داریم.
کاپیتان دوم تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: تیم ما کاملا آمادگی دارد در دیدار امروز همانند مسابقات لیگ برتر با تمام توان به میدان رفته و نتیجه‌ لازم را کسب کند، البته ما هم تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا امکان صعود صبا به مرحله بعد رقابت‌ها مهیا شود.
وی از توجه مردم قم و حمایت‌های تماشاگران قمی از تیم صبا تقدیر و اظهار کرد: اکنون که تیم در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مکان سوم و در جمع مدعیان قرار دارد، به حمایت همه‌جانبه نیاز داریم و امیدوارم با توجه به تشویق و دلگرمی مردم خوب قم، بتوانیم با موفقیت در لیگ پاسخ محبت‌های آنها را بدهیم.
دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پیام مخابرات فارس از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول