اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه دانشگاه آزاد بروجرد:

5 هزار دانشجو عضو کتابخانه دانشگاه بروجرد هستند

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: 5 هزار دانشجو عضو کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد هستند.

5 هزار دانشجو عضو کتابخانه دانشگاه بروجرد هستند
محسن زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار داشت: در مهرماه امسال 756 دانشجو عضو کتابخانه واحد شده‌اند که در کل تعداد دانشجویان عضو کتابخانه بالغ بر 5 هزار نفر هستند، که با فارغ‌التحصیل شدن دانشجویان قدیمی، دانشجویان جدیدالورود جایگزین آن‌ها می‌شوند.
وی در ادامه به تعداد کتاب‌های موجود در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: 100 هزار و 293 هزار جلد کتاب فارسی، لاتین و مرجع در کتابخانه مجتمع دانشگاهی امام خمینی (ره) و دانشکده پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد موجود است.
رئیس کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: این تعداد کتاب در قالب 41 هزار و 169 عنوان هستند.
زاهدی یادآور شد: از این تعداد 88 هزار و 124 جلد کتاب فارسی، 12 هزار و 169 جلد کتاب لاتین و 8 هزار و 368 جلد کتاب مرجع هستند.
وی مجموع کتب خریداری شده  امسال تا پایان مرداد ماه را یک‌هزار و 363 جلد عنوان کرد و گفت: تا پایان سال نیز برای تجهیز این کتابخانه مبلغ 100 میلیون ریال از چهارمین نمایشگاه تخصصی کتب دانشگاهی که 24 تا 28 آبان در تهران برگزار خواهد شد، خرید می‌شود.
رئیس کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: با راه‌اندازی کتابخانه الکترونیک ساما در سال 90 دارای یک هزار و 450 عنوان کتاب لاتین هستیم.
زاهدی یادآورشد: مجموع مقالات موجود در این کتابخانه 100 مقاله و تعداد پایان‌نامه‌ها یک هزار و 300 پایان‌نامه است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول