اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره فرهنگ و ارشاد زنجان خبر داد:

برگزاری جشنواره منطقه‌ای آئینی غدیر در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری جشنواره منطقه‌ای آئینی غدیر با حضور استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان و زنجان در زنجان خبر داد.

برگزاری جشنواره منطقه‌ای آئینی غدیر در زنجان
محمد ذوالقدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: خبرنگاران استان زنجان در هجدهمین جشنواره مطبوعات کشور شرکت می‌کنند.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور خبرنگاران استان در هجدهمین جشنواره خبرگزاری‌ها و مطبوعات انجام شده است، یادآور شد: خبرنگاران زنجانی در این جشنواره حضور می‌یابند.
معاون فرهنگی  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: خبرنگاران می‌توانند با معرفی خود از طریق رسانه متبوع در برنامه‌های این روز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور یابند.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران پنج شنبه در این جشنواره حضور می‌یابند، تصریح کرد: بازدید از نمایشگاه از اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.
ذوالقدری در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جشنواره آئینی غدیر با حضور استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان و زنجان در زنجان خبر داد و افزود: این جشنواره به دو زبان فارسی و ترکی برگزار می‌شود.
وی ترویج فرهنگ نبوی و علوی را از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد و یادآور شد: اعتلای ارزش‌های اخلاقی و انسانی در پرتو توجه به فرامین و رسالت انبیا و اولیا از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: کشف استعدادهای خلاق و تجلیل از پدید آورندگان آثار فاخر در خصوص معصومین و انبیا از اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا 10 آبان ماه سال جاری به دبیرخانه همایش ارسال کنند، خاطرنشان کرد: این جشنواره 23 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.
ذوالقدری یادآور شد: این جشنواره در چهار محور اهمیت جهانی غدیر، زندگی و سیره خاندان نبوت و رسالت و مقاومت در برابر ستمگران و زورگویان و تاثیر فرایند نبوت و امات در جامعه از محورهای این جشنواره است که علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب این محورها به جشنواره ارسال کند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول