اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج دانش‌آموزی زنجان تاکید کرد:

تبیین اهداف اردوهای راهیان‌نور زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان بر ضرورت تبیین برنامه‌ها و اهداف اردوهای راهیان‌نور تاکید کرد.

تبیین اهداف اردوهای راهیان‌نور زنجان
علیرضا مولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به برنامه‌های مختلف و متنوع در طول برگزاری عملیات فرهنگی تبلیغی راهیان‌نور بر ضرورت تبیین برنامه‌ها و اهداف اردوهای راهیان نور تاکید کرد.
وی یادآور شد: عملیات اردویی راهیان‌نور دانش‌آموزان سپاه استان همزمان با سراسر کشور از 15 مهر ماه سال جاری آغاز شده و در قالب کاروان‌های شهرستانی ویژه پسران تا پنج آبان ماه سال جاری ادامه می‌یابد.
رئیس بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان تصریح کرد: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در 12 مرحله بالغ بر 6 هزار دانش‌آموز پسر مقطع دوم متوسطه را از شهرستان‌های تابعه استان زنجان به سرزمین نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان شرکت کننده به همراه دبیران و معلمان ضمن بازدید از یادمان‌های شهدای مناطق عملیاتی اروندکنار، شلمچه، دهلاویه، خرمشهر و آبادان در برنامه‌های متنوع فرهنگی و معنوی حضور یافتند.
مولایی با اشاره به اینکه در طول برگزاری اردوی راهیان‌نور برنامه‌های متنوع فرهنگی و اردویی و معنوی برای دانش‌آموزان برگزار شد، تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، سخنرانی، بیان خاطرات رزمندگان اسلام، برگزاری نماز جماعت در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در این اردوها برگزار شد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از کسب مقام دوم مرحله کشوری و نهایی مسابقات قرآن کریم و عترت(ع) ویژه فرهنگیان بسیجی در شهر مقدس قم  توسط زنجان خبر داد و گفت: مریم فضلی در این دوره از مسابقات به مقام دوم نایل شد.
 رئیس بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان ادامه داد: مرحله کشوری و نهایی مسابقات قرآن کریم و عترت (ع) مهر ماه سال جاری در شهر مقدس قم برگزار شد که در این دوره از مسابقات خواهران حضور داشتند.
وی خاطرنشان کرد: مریم فضلی در رشته قرائت از کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک آموزش و پرورش زنجان موفق به کسب مقام دوم این دوره از مسابقات شد.
وی گفت: زهرا شکوری در رشته حفظ از کانون بسیج فرهنگیان در این دوره از مسابقات خوش درخشید.
وی بیان کرد: زهرا جعفری سرو جهانی در رشته درک مفاهیم از کانون فرهنگیان خرم‌دره نیز از نفرات برتر استانی بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول