اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور دفاتر اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

پیروی از ولایت تنها راه سعادت جامعه امروزی است

خبرگزاری فارس: مسئول امور دفاتر اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط و تحولات صورت گرفته در جهان اسلام، تنها راه سعادت و نزدیک شدن به خدا، پیروی از ولایت است.

پیروی از ولایت تنها راه سعادت جامعه امروزی است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت الاسلام سیدجلال سعیدی سه‌شنبه شب در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی دشتی اظهار داشت: باید مسئولان از این جابه‌جایی‌ها درس عبرت بگیرند زیرا پست و مقام برای کسی ماندگار نیست و تنها خدمت به خلق است که موجب رضایت پروردگار و بر جایی ماندن نام نیک از انسان می‌شود.
مسئول امور دفاتر اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: مسئولیت و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت است و ما باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.
سعیدی گفت: بارزترین جنبه اجتماعی عبادت، خدمت به مردم و برآوردن نیازهای آن‌هاست، پیامبران الهی و امامان معصوم دلسوزترین و خدمتگزارترین انسان‌ها نسبت به جامعه بوده‌اند به طوری که قرآن کریم درباره پیامبر اسلام می‌فرماید:"به درستی که برای شما پیامبری از خودتان آمد که بر او دشوار است شما در رنج بیفتید، به هدایت شما حریص و نسبت به مومنان دلسوز و مهربان است".
وی یادآورشد: مهم‌ترین وظیفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی به عنوان فردی که مروج و مبلغ آئین دین مبین اسلام است این است که حیات طیبه نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را سرمشق فعالیت‌های تبلیغی خود قرار دهد زیرا عامل عروج جامعه جاهلی پیش از اسلام به یک جامعه تمدن ساز که عالم را تحت‌الشعاع فرهنگ غنی اسلامی قرار داد و از شرق تا غرب، از خاورمیانه تا اندلس تحت سیطره قدرت اسلام و زیر پرچم توحید و یکتا پرستی گرد آورد، ایشان بود.
مسئول امور دفاتر اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: تنها راه سعادت و نزدیک شدن به خدا پیروی از ولایت است و در این برهه از زمان که موج بیداری اسلامی بت‌های ظلم و استبداد را یکایک چنان برگ خزان فرو می‌ریزد، همه باید با امتثال و پیروی از سخنان رهبر در عصر کنونی موجبات سعادت دنیوی و اخروی خود را فراهم کنیم.
در پایان این جلسه ضمن تقدیر از حجت الاسلام حسین فرامرزی حجت‌الاسلام سعید توکلیان به عنوان سرپرست جدید تبلیغات اسلامی دشتی معرفی شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول