اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اقتصاد و دارایی گلستان:

منابع بانکی در تولیدات اقتصادی منسوخ شده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان اقتصاد و دارایی استان گلستان گفت: در عرصه تولید نباید صرفا به منابع بانکی اکتفا کرد که این کار در دنیا نیز منسوخ شده است.

منابع بانکی در تولیدات اقتصادی منسوخ شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسماعیل مهدوی‌نیا در سمینار تخصصی راهکارهای تامین مالی "لیزینگ" که عصر امروز با حضور مسئولان استان و جمعی از جهادگران عرصه اقتصادی برگزار شد، اظهار داشت: راه‌های مختلفی برای تامین منابع مالی وجود دارد که روش‌های تامین مالی قرضی و غیرقرضی از جمله این عوامل محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه روش‌های تامین مالی مذکور به راه‌های متعددی منتج می‌شوند، خاطرنشان کرد: روش‌های قرضی از طریق وام و فاینانس تامین می‌شود که بخش لیزینگ در قسمت وام‌های بانک جهانی قرار می‌گیرند.
رئیس سازمان اقتصاد و دارایی استان گلستان به منابع مالی غیرقرضی اشاره کرد و بیان داشت: در این بخش سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی و بخش‌های قراردادی را شاهد هستیم که دارای بخش‌های مختلفی هستند لذا باید در این زمینه راه‌های رسیدن به تامین منابع مالی برای رسیدن به شکوفایی اقتصادی در بخش تولید و صنعت مورد توجه قرار بگیرند.
مهدوی‌نیا خطاب به فعالان اقتصادی تصریح کرد: برگزاری این سمینار می‌تواند برای دسترسی و تسهیل به منابع مالی موثر واقع شود چرا که با شناسایی نقاط ضعف و قوت، فرصت‌هایی را در عرصه صنعت به وجود آورد.
سمینار تخصصی راهکارهای تامین مالی "لیزینگ" با مشارکت امور اقتصاد و دارایی استان گلستان، سازمان صنعت و معدن تجارت استان، نماینده استانی سازمان مدیریت صنعتی اتاق بازرگانی استان، شرکت شهرک‌های صنعتی، مشاور و مدیرعامل توسعه خوشه صنعتی و شرکت شبکه تامین اقلام بنا "شتاب" در سالن همایش سازمان اقتصاد و دارایی استان گلستان برگزار شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول