اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نهاوند:

اعضای شورای دانش‌آموزی نهاوند انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: یک‌هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان نهاوند به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل شوراهای دانش‌آموزی در نهاوند انتخاب شدند.

اعضای شورای دانش‌آموزی نهاوند انتخاب شدند
علیرضا تکلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور امروز در 300 مدرسه نهاوند انتخابات شوراهای دانش‌آموزی برگزار شد که در نهایت یک‌هزار و 500 نفر به عنوان اعضای علی‌البدل و 300 نفر به عنوان اعضای علی‌البدل به مدت یک سال انتخاب شدند.
وی افزود: مهم‌ترین هدف انتخابات شوراهای دانش‌آموزی کمک به اداره مدارس در تصمیم‌گیری‌ و تصمیم‌سازی توسط مدیران و اعضای انتخاب شده است که دانش‌آموزان مستعد با اعلام برنامه‌های خود نقش مثبت خود در فضای مدرسه را ایفا کردند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند افزایش قدرت مشارکت، بالا بردن قدرت انتخاب، ایجاد روحیه نشاط و امید و حضور دانش‌آموزان در اداره امور فضاهای آموزشی را از دیگر اهداف این دوره از انتخابات ذکر کرد و ابراز کرد: یکی از دانش‌آموزان نهاوندی به عنوان عضو مجلس شورای دانش‌آموزی در کشور انتخاب شده بود که این موضوع نوعی نشاط و شادابی را در پی خواهد داشت و احساس غرور و شخصیت را در دانش‌آموزان ایجاد کرده است.
وی از حضور بیش از 3 هزار دانش‌آموز به عنوان داوطلب حضور در این دوره از انتخابات شوراهای دانش‌آموزی خبر داد و گفت: از این تعداد یک‌هزار و 500 نفر انتخاب شدند.
تکلو با ایجاد جلسات مکرر اعضای شوراهای دانش‌آموزی در مدارس مختلف در طول سال افزود: در نهاوند شرایطی مهیا شده است که در هر مقطع اعضای شوراها با یکدیگر جلسات مکرر با حضور معلمان و تعدادی از اعضای انجمن اولیا و مربیان در مدرسه‌ای که قبلاً اعلام آمادگی کرده است، تشکیل می‌شود که این مورد سبب تبادل نظرات، آرا و عقاید سازنده دانش‌آموزان دارد که به نوعی موجب تقویت نقاط قوت و برطرف شدن نقاط ضعف در سطح مدارس می‌شود.
وی اعضای شوراهای دانش‌آموزی انتخاب شده را جزو افراد نخبه، کاردان و اثرگذار در هر مدرسه خواند که به نوعی به عنوان الگو برای دیگر دانش‌آموزان معرفی می‌شوند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول