اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز:

شکوفایی سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی در سایه تلاش جامعه کارگری است

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز گفت: فضای آرام و همراه با سرمایه‌گذاری مورد افتخار مسئولان استان در سایه وحدت، یکپارچگی و تلاش آحاد جامعه کارگری و کارفرمایی به وجود آمده است.

شکوفایی سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی در سایه تلاش جامعه کارگری است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کریم‌ صادق‌زاده ظهر امروز در دیدار با مدیر کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با ارائه گزارشی از فعالیت­های این نهاد کارگری اظهار داشت: خانه کارگر به عنوان یک تشکل صنفی و کنفدراسیون عالی کارگران ایران بزرگ‌ترین، قدیمی­ترین و قانونمندترین تشکل کارگری استان به شمار می­رود که خدمات بسیار متنوعی را به قشر کارگر و بازنشستگان ارائه داده و می­دهد.
وی با اشاره به همکاری و ارتباط تنگاتنگ مدیران کل سابق کار و امور اجتماعی و تعاون آذربایجان‌شرقی با خانه کارگر گفت: در طول این سال‌ها در سایه این همکاری‌های صمیمانه کارهای مفید و سازنده‌ای برای قشر کارگر انجام شده و ما معتقدیم باید تمام مسائل کار و کارگری از طریق این اداره کل صورت گیرد و سایر ادارات به صورت نظارتی و پشتیبان مسائل باشند.
صادق‌زاده، حضور فاتح را به‌عنوان یک نیروی ارزشی و ولایت‌مدار، مدبر و دارای سوابق ارزشمند مدیریتی زمینه‌ساز تحول چشمگیر در فعالیت‌های این اداره کل دانست و تصریح کرد: انتظار داریم نگاه بسته‌ای ایجاد نشود و همه ما در زیر چتر ولایت در خدمت به خلق خدا و ارزش­ها و دستاوردهای انقلاب باشیم.
دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز با اشاره به عملکرد خانه کارگر گفت: این نهاد کارگری تشکیلاتی معتقد به ولایت فقیه بوده و با التزام عملی به قانون اساسی در چارچوب مقررات نظام فعالیت دارد.
وی با اشاره به کسب 10 سال عنوان نمونه بودن برای خانه کارگر تبریز در میان شعبات خانه‌های کارگر کشور بیان کرد: امیدواریم این جایگاه را در سال‌های آتی نیز حفظ و با توسعه خدمات ارتقا بخشیم.
صادق‌زاده، حفظ و ایجاد اشتغال در چارجوب ابلاغ سیاست‌های 13 گانه مقام معظم رهبری را سرلوحه برنامه‌های خانه کارگر عنوان کرد و گفت: در این راستا حفظ سرمایه و احترام به کارآفرینان و امنیت شغلی کارگران همواره برای خانه کارگر یک اصل خدشه‌ناپذیر بوده است.
وی افزود: اگر مسئولان استان، امروزه فضای استان را فضایی باثبات،آرام و همراه با سرمایه‌گذاری اعلام کرده و به آن افتخار می‌کنند، نباید فراموش کنند این در سایه وحدت، یکپارچگی و تلاش آحاد جامعه کارگری و کارفرمایی به وجود آمده است.
صادق‌زاده در ادامه به بخشی از خدمات متنوع خانه کارگر تبریز در حوزه‌های مختلف رفاهی، صنفی، اجتماعی، درمانی و به ویژه آموزشی برای کارگران و خانواده‌های آنان اشاره کرد و با تاکید به عضویت بیش از 135 هزار از کارگران در خانه کارگر تبریز که با احتساب خانواده‌هایشان بالغ بر 500 هزار نفر از جمعیت شهر تبریز را به خود اختصاص داده است، افزود: چاپ نوبت 25 دفترچه راهنمای ارائه خدمات، احداث مجتمع آموزشی به‌عنوان بزرگ‌ترین پایگاه آموزشی کارگران در شمال‌غرب کشور برای برگزاری کلاس‌های دوره­های کوتاه مدت و بلندمدت که بیش از 55 هزار نفر در دوره‌های کوتاه مدت، 2 هزار و 500 در مقاطع کاردانی و کارشناسی فارغ‌التحصیل داشته است، تاسیس و راه‌اندازی مجتمع فنی و حرفه‌ای خانه کارگر تبریز به‌عنوان تنها مرکز مجری دوره‌های گروه متالوژی در استان، تاسیس فروشگاه بزرگ تعاونی مصرف صنوف کارگران برای نظارت اداره کل تعاون و اتحادیه امکان، آماده‌سازی و جدول‌کشی بزرگ‌ترین شهرک کارگری در شهرک صیاد شیرازی در زمینی به وسعت 67 هکتار، فراهم آوردن زمنیه استفاده کارگران و خانواده‌های آنان از امکانات استراحتگاه­های خانه کارگر در کشور با قیمت‌های مناسب، راه‌اندازی اتحادیه سراسری زنان کارگران استان و تاسیس جمعیت کارگران جوان از جمله بخشی از خدمات خانه کارگر تبریز به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه خانه کارگر تبریز هم‌اکنون در ادامه توسعه فعالیت‌های خود در حال احداث مجتمع ورزشی، فرهنگی و رفاهی کارگران به صورت هتل آپارتمان، رستوران، سالن چندمنظوره، استخر و سوناست، تاکید کرد: همچنین مجوز تاسیس و راه‌اندازی درمانگاه ویژه شبانه‌روزی خانه کارگر تبریز نیز اخذ شده که به زودی عملیات اجرایی آن را آغاز خواهیم کرد.
صادق‌زاده با بیان اینکه خانه کارگر فعالیت­های مربوط به حوزه کار و کارگری را با برپایی جلسات کارشناسی و کنگره‌های سالانه کشوری، برگزاری مجلس کارگری، نشست­های منظم هیئت­ اجرایی دنبال می‌کند، از تلاش‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مدت قدردانی کرد و در خاتمه از آمادگی خانه کارگر تبریز برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کمک به نیروی کار، صنعت و تولید خبر داد.
در ادامه این نشست اعضای هیئت اجرایی به بیان نقطه‌نظرات خود در حوزه­های مختلف کاری پرداختند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول