اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان لرستانی؛

نخستین دفتر حمل و نقل در الیگودرز راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس:با حضور مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان و جمعی از مسئولان نخستین دفتر خدمات الکترونیکی شهرستان الیگودرز این شهرستان راه‌اندازی شد.

نخستین دفتر حمل و نقل در الیگودرز راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و پایانه‌های لرستان، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان در این مراسم گفت: با افتتاح این دفتر، دومین دفتر خدمات الکترونیکی در این استان لرستان راه‌اندازی شده است.
نصر‌ت‌الله حیدری اظهار داشت: در این دفتر تمام خدمات صدور، تمدید و تجدید کارت هوشمند رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای الیگودرز در این مرکز انجام می‌شود. 
حیدری افزود: همچنین ساماندهی حمل و نقل روستایی یا صدور کارت رانندگان فعال در محورهای شهرستان الیگودرز از جمله خدمات این دفتر است.
وی اظهار داشت: با راه‌اندازی این دفتر 3 هزار راننده فعال بخش حمل و نقل عمومی این شهرستان بدون مراجعه به مرکز استان خدمات متنوعی را دریافت می‌کنند.
حیدری تصریح کرد: طرح شناسایی وانت بارهای فعال پلاک عمومی در الیگودرز، تشکیل پرونده و مراحل اجرایی آن نیز این پس از طریق این دفتر انجام و در آینده نزدیک 13 نوع خدمات مورد نیاز رانندگان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به دفاتر پیشخوان خدمات دولت واگذار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول