اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بین کارخانجات آردسازی و گندمکاران نمونه صورت گرفت؛

انعقاد تفاهمنامه تولید گندم باکیفیت در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 گفت: نخستین تفاهمنامه تولید گندم دارای آنالیز کیفی بالا بین کارخانجات آردسازی و تعاونی‌های گندمکار نمونه در استان آذربایجان‌شرقی منعقد شد.

انعقاد تفاهمنامه تولید گندم باکیفیت در آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت، علی شامی‌نژاد اظهار داشت: با ورود مستقیم بخش خصوصی برای پیش‌خرید گندم در آذربایجان‌شرقی، گندم‌های تولیدی از سال 91 ارتقای کیفیت می‌یابند.
 وی افزود: پیرو هماهنگی و نشست‌های متعدد کارخانجات آردسازی، گندمکاران نمونه و تولیدکنندگان انبوه گندم با هدایت کمیته ارتقای کیفیت گندم، آرد و نان استانی یک ارتباط منطقی و مناسبی بین گندمکاران دارای تولید انبوه، کارخانجات آردسازی و صنایع غذایی ایجاد شده و افق روشنی در ارتقای کیفیت گندم در سال‌های آتی در خصوص این محصول استراتژیک رقم می‌خورد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت اضافه کرد: با توجه و پیگیری‌های سازمان جهاد کشاورزی استان و مرکز تحقیقات و نیز توجه و عنایت خاص مقام عالی استانی به ویژه حوزه اقتصادی و برنامه‌ریزی استانداری، با روند و برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده، ارتقای کیفیت در گندم‌های تولیدی استانی از سال 91 ملموس است.
وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به توافقنامه‌هایی که بین واحدهای آردسازی و گندمکاران انبوه به صورت مکتوب به عمل آمده، گندم‌های دارای تولید باکیفیت مناسب، با آنالیز مشخص و دارای مشخصات کیفی تعیین شده به قیمت‌های مطلوب در اختیار تولیدکنندگان آرد قرار خواهند گرفت.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت تصریح کرد: این امر ضمن ایجاد فضای رقابتی و اقتصادی ایده آل، بروز و ظهور استعدادها و ظرفیت‌های استانی و منطقه ای در بخش کشاورزی را به دنبال داشته و در اشتغال‌زایی بهینه استانی و در نهایت ارتقای کیفیت آرد و نان موثر خواهد بود.
انتهای پیام/ح30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول