اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

سرنوشت کمونیسم در انتظار امپریالیسم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کاشان گفت: سرنوشتی چون مکتب کمونیسم در انتظار نظام امپریالیسم غرب است.

سرنوشت کمونیسم در انتظار امپریالیسم است
سرهنگ جواد نائینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: همانگونه که پیروان کمونیسم فهمیدند این مکتب پاسخگوی نیازهای مادی و معنی آنان نیست، اکنون نیز مردم آمریکا و اروپا به این نتیجه رسیده‌اند که نظام سرمایه‌داری و امپریالیسم غرب نمی‌تواند پاسخگوی احتیاجات آنان در ابعاد گوناگون باشد.
وی افزود: بی‌عدالتی‌های موجود در نظام سرمایه‌داری که اقلیتی از سرمایه‌داران و صاحبان کارتل‌های نفتی را بر عده کثیری از ملت آمریکا و اروپا مسلط می‌کند و تقسیم نابرابر ثروت و سرمایه‌های یک کشور را در بین این دو طیف در پی داشته سبب شده اعتراضات وسیعی چه در ایالات متحده آمریکا و چه در خیابان‌های مختلف کشورهای اروپایی شکل گیرد و نظام سرمایه‌داری را در بحرانی‌ترین وضعیت چند سال خود قرار دهد.
فرمانده سپاه کاشان به شکست لیبرال دموکراسی غرب نیز اشاره و تصریح کرد: امروز ناکارآمدی لیبرال دموکراسی غرب در کشورهایی چون آمریکا، انگلستان و فرانسه به وضوح دیده می‌شود که روزی به کشورهای اسلامی فرهنگ آزادی و دموکراسی‌شان را دیکته می‌کردند اما امروز خود گرفتار بحران هویت شده‌اند. 
نائینی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث بیداری اسلامی در منطقه نیز پرداخت و گفت: این خیزش‌ها که با صدور معنویت انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته موجب شده کشورهای اسلامی به حقیقت اسلام و به ویژه حکمت اسلامی پی برده و پس از مشاهده توانمندی‌های این شیوه حکومت در جمهوری اسلامی ایران آن را به عنوان کامل‌ترین حکومت برای پاسخگویی به نیازهای مادی و معنوی خود برگزینند.
وی خاطرنشان کرد: اگر امروز مردم مصر پرچم اسرائیل را آتش زده و دست برادری به سوی غزه دراز کرده یا تونسی‌ها فریاد مرگ‌ بر آمریکا سر می‌دهند یا مردم یمن نسبت به سیاست‌های شورای خلیج فارس اعتراض کرده و علی عبدالله صالح را فردی آمریکایی قلمداد می‌کنند و یا بحرینی‌های مظلوم برای دفاع از اسلام و قرآن در برابر رژیم آل خلیفه می‌ایستند و اگر مردم عربستان امروز نسبت به سیاست‌ها رژیم سعودی بانگ اعتراض سر می‌دهند همه این‌ها نشان‌دهنده شکل‌گیری یک بیداری اسلامی گسترده و زمینه‌سازی برای یک حکومت جهانی اسلامی است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول