اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه‌ و ترابری مازندران خبر داد:

تعریف پروژه 300 میلیارد تومانی برای جاده هراز

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه ‌و ترابری مازندران از تعریف پروژه 300 میلیارد تومانی برای جاده هراز خبر داد.

تعریف پروژه 300 میلیارد تومانی برای جاده هراز
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی اسد ظهر امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های در دست احداث محور هراز با بیان اینکه این پروژه‌ یکی از پروژه‌های درنظر گرفته شده برای افتتاح با حضور رئیس‌ جمهور است، اظهار داشت: برای احداث این تقاطع غیرهم‌سطح 3.5 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات این پروژه در به بهره‌برداری رسیدن عبور تاسیسات زیرزمینی و عدم امکان جابه‌جایی این تاسیسات بود، عنوان کرد: این امر موجب شد تا روند اجرای این پروژه به طول انجامد.
اسد با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی این پروژه از مرداد ماه سال 88 آغاز شده است، گفت: طول پروژه 254 متر و در دو لاین رفت و برگشت احداث شده است.
به گفته وی، تمام پروژه‌های راه‌ و ترابری مازندران تحت کنترل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک انجام می‌شود.
اسد با اشاره به وضعیت چهار بانده کردن محور هراز یادآور شد: برای اجرای عملیات‌های تعریض در این محور در سال جاری 12 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه سهم مازندران از این میزان اعتبار 9 میلیارد و 750 میلیون تومان است، گفت: تاکنون 100درصد این اعتبار جذب شده است.
اسد با اعلام اینکه بدهی راه‌ و ترابری به پیمانکاران در محور هراز تاکنون ۸ میلیارد تومان پرداخت شده است، گفت: پیمانکاران این پروژه پنج میلیارد تومان دیگر طلبکار هستند.
به گفته وی، برای این پروژه 300 میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است و تا پایان سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل راه‌ و ترابری مازندران با اعلام اینکه تعارض‌های حقوقی و حقیقی و منابع اعتباری از جمله مهم‌ترین مشکلات در اجرای پروژه‌های راه‌ و ترابری است، تصریح کرد: برای جذب اعتبار هفته‌ای این امر در تهران پیگیری می‌شود.
 
* نصب 21 دوربین نظارت تصویری در راه‌های مازندران
وی با تاکید بر اینکه 21 دوربین نظارتی تصویری در محورهای ارتباطی مازندران نصب می‌شود، گفت: تاکنون 9 دستگاه نصب شده و بقیه نیز در حال نصب شدن است.
اسد با بیان اینکه 150 میلیارد تومان در سال‌ جاری برای راه‌های استان اختصاص یافته است، اذعان داشت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال 200میلیارد تومان اعتبار در بخش راه‌های استان جذب شود.
انتهای ‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول