اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی خبر داد:

درخشش بانوان شمشیرباز آذربایجان غربی در آسیا

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: سال‌های اخیر بانوان شمشیرباز آذربایجان غربی در تمام رده‌های سنی در مسابقات ملی و آسیایی مقام‌های خوبی به دست آورده‌اند.

درخشش بانوان شمشیرباز آذربایجان غربی در آسیا
نازیلا ذولفقارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بانوان رشته شمشیربازی استان آذربایجان غربی در چند سال اخیر نتایج چشمگیری در تمامی رده‌های سنی کسب کرده‌اند به طوری‌که در رده سوم کشور قرار دارند ‌و این موفقیت حاصل تلاش‌های مربی گرجستانی آرمن نواسرتیان است.
وی افزود: ‌در رده نونهالان نگار مکلایی در تیم اسلحه فلوره به‌عنوان پدیده مسابقات از سوی کمیته فنی انتخاب شده است.
وی تصریح کرد: امسال در مسابقات کشوری شمشیربازی بانوان در رده سنی نوجوانان در مسابقات انفرادی اسلحه اپه سکینه نوری و در مسابقات تیمی سکینه نوری، نگین مکلایی، فائزه حسینی و سودا کرمی مدال طلای تیمی را در رده نوجوانان کسب کرده‌اند و در اسلحه فلوره الهه قهرمانی و فریماه باباپور مدال برنز این مسابقات در بخش انفرادی، الهه قهرمانی، فریماه باباپور، نگار مکلایی و شیلا مدرسی مدال طلای تیمی در اسلحه فلوره را کسب کرده‌اند.
این مسئول ادامه داد: در مسابقات کشوری بزرگسالان در اسلحه اپه که در تهران برگزار شد تیم استان با ترکیب کامل شرکت و  مقام سوم تیمی را کسب کرد که نفرات برگزیده نازیلا ذوالفقارزاده، سکینه نوری، مهتاب سلامت و نگین مکلایی معرفی شدند.
وی تصریح کرد: در رده نوجوانان در اسلحه فلوره انفرادی الهه قهرمانی نایب قهرمان و در رشته تیمی الهه قهرمانی و سحرناز یونسی‌راد، نگار مکلایی و شیدا مورمی به طور مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
این مسئول با اشاره به وضعیت سالن‌های موجود برای شمشیربازی در استان، گفت: سالن تمرین  مجموعه 6 هزار نفری وضعیت خوب و مناسبی دارد و لباس و لوازم شمشیربازی رایگان در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.
ذولفقارزاده در ادامه گفت: با وجود سطح مناسب داوری تعداد داوران در بخش بانوان بسیار کم است و علاوه بر این در این زمینه، نیازمند مربی برای بانوان شمشیرباز هستیم تا سطح فنی هیئت را بالا ببریم.
نایب رئیس هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی حمایت‌های بیشتر مسئولان و اداره کل تربیت بدنی را خواستار شد و گفت: برای تداوم این نتایج  مسئولان اداره کل ورزش و جوانان باید بیش از گذشته از نظر مالی ما را حمایت کنند.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول