اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش؛

مسابقات شمشیربازی قهرمانی بانوان استان اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، مسابقات شمشیربازی قهرمانی بانوان استان در اسلحه اپه روز جمعه 22 مهر ماه برگزار می‌شود.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی بانوان استان اردبیل برگزار می‌شود
حافظعلی آقاجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مسابقات شمشیربازی قهرمانی بانوان استان اردبیل به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و در اسلحه اپه برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: طبق برنامه امور بانوان هیئت، مسابقات جایزه بزرگ بانوان در اسلحه فلوره هم با همین عنوان روز پنجشنبه 28 مهر ماه برگزار می‌شود.
آقاجانی افزود: مسابقات شمشیربازی قهرمانی استان در قسمت آقایان و در اسلحه اپه هم روز جمعه 29 مهر ماه در سالن شمشیربازی 12 بهمن اردبیل به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار خواهد شد و با برگزاری مجموع این مسابقات برنامه‌های مهر ماه هیئت به پایان می‌رسد.
رئیس سازمان لیگ شمشیربازی باشگاه‌های استان با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی استان اظهار داشت: با همکاری تیم‌های شهرستانی و حضور منظم این تیم‌ها، مسابقات طبق برنامه در حال پیگیری است و قطعاً نقش برگزاری مسابقات به صورت لیگ با حفظ آمادگی بازیکنان شمشیربازی استان و شناسایی استعدادهای خوب از شهرستان‌های استان جواب خواهد داد.
وی افزود: با برگزاری هفته چهارم و دورهای هفتم و هشتم این مسابقات در آستانه پایان نیم فصل قرار دارد و ما سعی می‌کنیم تا زمان آغاز امتحانات دی‌ ماه دانش‌آموزان و دانشجویان این مسابقات را به پایان برسانیم.
دبیر هیئت استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به استعفای رئیس هیئت استان، اظهار داشت: طبق نامه‌ای که اخیرا به اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون ارسال شده، ایشان تا پایان مهر ماه وظایف محوله را انجام خواهند داد و قطعاً با هماهنگی فدراسیون و اداره کل موضوع برای انتقال مسئولیت یا تداوم مدیریت ایشان مورد بررسی قرار می‌گیرد.   
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول