اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری هفت دیدار صورت گرفت؛

پیگیری لیگ شمشیربازی جام صفویه باشگاه‌های استان اردبیل

خبرگزاری فارس: با برگزاری هفت دیدار، هفته سوم مسابقات لیگ شمشیربازی باشگاه‌های استان اردبیل (جام صفویه) پیگیری شد.

پیگیری لیگ شمشیربازی جام صفویه باشگاه‌های استان اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی هیئت شمشیربازی استان اردبیل، مسابقات لیگ شمشیربازی باشگاه‌های استان اردبیل (جام صفویه) روز جمعه اول مهر ماه با برگزاری هفت دیدار از هشت دیدار اعلامی سازمان لیگ در سالن اختصاصی شمشیربازی 12  بهمن اردبیل پیگیری شد.
در این رقابت‌ها در اسلحه اپه لبنیات کوهرنگ خلخال با نتیجه  37 ‌بر 45 در برابر تربیت بدنی نیر  مغلوب شد.
مسابقه مپاکو اردبیل با تربیت بدنی گرمی با نتیجه 45 بر 15 به پایان رسید.
رقابت لبنیات کوهرنگ خلخال در برابر آذربایجان اردبیل با نتیجه 27 بر 45 به پایان رسید.
تربیت بدنی نیر  45  بر هفت تربیت بدنی گرمی را شکست داد.
در اسلحه فلوره نیز تربیت بدنی نیر 45  بر 11 لبنیات کوهرنگ خلخال را شکست داد.
مپاکو اردبیل  45  بر 18 از سد تیم تربیت بدنی گرمی گذشت و لبنیات کوهرنگ خلخال نیز با نتیجه 16 بر 45 مغلوب آذربایجان اردبیل شد.
همچنین دیدار تیم‌های مپاکو اردبیل و خانه شمشیربازی سرعین با درخواست هیئت شمشیربازی شهرستان سرعین از سوی سازمان لیگ معوق شد. هفت بازی در صدر جدول قرار گرفت.
تیم مپاکو اردبیل با 15 امتیاز از  1پنج بازی در رده دوم قرار دارد و تیم تربیت بدنی نیر با 12 امتیاز از 6 بازی خود را تا رده سوم جدول بالا کشید.
تیمهای کوهرنگ خلخال با 10 امتیاز از شش بازی، تربیت بدنی گرمی با شش امتیاز از 6 بازی و خانه شمشیربازی سرعین با پنج امتیاز از پنج بازی رده‌های چهارم تا ششم لیگ سال جاری را در اختیار دارند.
هفته چهارم این رقابت‌ها با اعلام قبلی سازمان لیگ روز جمعه 15 مهر ماه برگزار خواهد شد.    
 
*هیئت‌های پارس‌آباد و کوثر راه‌اندازی شد
هیئت‌های پارس‌آباد و کوثر با برگزاری کلاس توجیهی مربیگری شمشیربازی راه‌اندازی شد.
با برگزاری کلاس توجیهی مربیگری دو روزه شمشیربازی و تحویل تجهیزات، هیئت‌های شمشیربازی شهرستان‌های پارس‌آباد و کوثر رسماً افتتاح و آغاز بکار کردند.
به گزارش روابط عمومی هیئت شمشیربازی استان اردبیل، در ادامه طرح توسعه شمشیربازی در سطح استان و طبق برنامه‌‌ریزی هیئت استان اردبیل، شهرستانهای کوثر و پارس آباد به عنوان هشتمین و نهمین شهرستان فعال شمشیربازی استان فعالیت خود را آغاز کردند.
برپایه همین گزارش و به همین منظور از سوی کمیته آموزش هیئت استان کلاس دو روزه توجیهی مربیگری شمشیربازی روزهای 30 و 31  شهریور ماه جاری در محل سالن شمشیربازی 12 بهمن اردبیل به مدرسی صادق آرامش‌اصل مربی شمشیربازی استان برگزار شد.
طی این دوره 9 نفر از علاقمندان این رشته ورزشی با اصول، مبانی، قوانین و آیین‌نامه‌های شمشیربازی بصورت تئوری و عملی آشنا شدند و در پایان دوره  گواهی رسمی حضور در دوره به آنان اعطا شد.
قرار است کلاس همین کلاس در محل هیئت شهرستان‌ها برای بانوان علاقمند شمشیربازی این شهرستان‌ها نیز برگزار شود.
همچنین از سوی هیئت شمشیربازی استان به هر یک این شهرستان‌ها معادل 6 میلیون ریال تجهیزات شمشیربازی شامل اسلحه فلوره، اسلحه اپه، دستکش شمشیربازی، ماسک شمشیربازی، ساک و وست نرمال (لباس 3 تکه شمشیربازی) تحویل داده شد.
این در حالیست که طبق قول رئیس هیئت شمشیربازی استان با تخصیص تجهیزات جدید از سوی فدراسیون شمشیربازی که طی هفته‌های آینده انجام خواهد شد، مرحله دوم تجهیزات این هیئت‌ها و سایر هیئت‌های شهرستان‌های فعال استان به زودی تحویل خواهد شد.   
 انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول