اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به سیاست ورزشی استان اردبیل:

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل استعفا کرد

خبرگزاری فارس: در اعتراض به سیاست در پیش گرفته شده توسط مسئولان ورزشی استان، رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل استعفا داد.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل استعفا کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی هیئت شمشیربازی استان اردبیل، هادی صباغی در متن استعفا‌ نامه خود که در اعتراض به روند و نحوه برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان اردبیل از ریاست فدراسیون شمشیربازی خواستار انتخاب فرد دیگری به این سمت شد.
همچنین در این استعفا نامه آمده است: نظر به اینکه متاسفانه به دلیل تفکرات حاکم بر ورزش استان اردبیل تعهد، شایسته‌سالاری، عملکرد مناسب، سابقه و تلاش شبانه‌روزی برای مسئولان ورزش استان اردبیل محلی از اعراب نداشته و نگاه آنها به امثال حقیر ابزاری و تابع شرایط زمان و مکان است و این طرز تفکر و تلقی با اخلاق حقیر مطابقت ندارد، لذا با احترام به عنایات و حمایت‌های حضرت‌عالی و همکاران محترم در فدراسیون و همکاران گرانقدر در تربیت بدنی استان، بدینوسیله استعفای خود را از کلیه مسئولیت‌های خود در هیئت شمشیربازی استان اردبیل اعلام می‌دارم و استدعا دارم ضمن موافقت با موضوع، مرا قدردان عنایت بی پایان خود قرار دهید.
صباغی در پایان آورده است: بدیهی است اینجانب تا زمان تعیین نفر جایگزین مسئولیت‌های قانونی خود را انجام داده و امیدوارم در اسرع زمان با جابجایی مسئولیت، زمینه تداوم فعالیت‌های مناسب هیئت شمشیربازی استان دچار مشکل نشود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول