اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فوتسال گیتی پسند اصفهان:

نباید تیم اصلی فوتسال به برزیل می‌رفت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: اگر قرار بود با تیم اصلی به این مسابقات اعزام شویم و رتبه چهارم را کسب کنیم؛ ای کاش با تیم دوم خود در این رقابت‌ها حاضر می‌شدیم.

نباید تیم اصلی فوتسال به برزیل می‌رفت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی طاهری در حاشیه تمرینات این تیم در مورد نتایج تیم فوتسال ایران در مسابقات گرندپریکس برزیل بیان داشت: کسب مقام چهارم این رقابت‌ها در شان فوتسال ایران نبود و امیدوارم مسئولان فوتسال در اعزام تیم‌ها دقت بیشتری داشته باشند.
وی ادامه داد: این مسابقات در بدترین زمان ممکن لیگ اتفاق افتاد و هیچکدام از تیم‌ها راضی به تعطیلی لیگ در این برهه زمانی نبودند ولی این رقابت‌ها از ابتدا در تقویم گنجانده شده بود.
این مدیر ورزشی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد تیم گیتی پسند بیشترین ضرر را از این مسابقات کرده، گفت: با توجه به شرایط فعلی فوتسال هر کس در فوتسال سرمایه‌گذاری کند ضرر کرده و هرچه هم تیم‌ها اعتراض کنند، فایده‌ای ندارد.
وی در مورد آخرین وضعیت مصدومیت مصطفی نظری تصریح کرد: در گفت‌و‌گوی تلفنی که با او داشتم اعلام کرد برخی پزشکان برزیلی مصدومیت وی را پارگی رباط زانو اعلام کردند و برخی دیگر برخلاف این مورد را تشخیص داده‌اند، اما به نظر می‌رسد که تا زمانی که در تهران معاینه نشود نمی‌شود، در مورد شدت مصدومیت او نظری داد.
به گزارش فارس، به دلیل شرکت تیم ملی در مسابقات گرند پریکس، لیگ برتر فوتسال به مدت 20 روز تعطیل شده بود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول