اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 160 مامور؛

کار سرشماری در نوشهر آغاز شد

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر گفت: سرشماری نفوس و مسکن سال 90 شهرستان نوشهر با حضور 160 مامور و کارشناس از امروز آغاز شد.

کار سرشماری در نوشهر آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی اویلی ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ سرشماری در دبیرستان شهید سنگاری این شهرستان گفت: در جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب اسلامی برای توسعه و رشد مادی و معنوی مردم بر اساس افق‌های ترسیم شده گام‌های بلندی برداشته است.
وی اظهار داشت: دستیابی به بالاترین مدارج علمی و دستیابی به فناوری‌های مختلف در ابعاد گوناگون از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.
قمی در ادامه بیان داشت: آمارگیری و سرشماری برای برآورد درست و دقیق وضعیت کشور در زمینه‌های مختلف است.
این مسئول ادامه داد: اطلاع از وضعیت جمعیت، سنین آن، تحصیلات و جنسیت افراد، وضعیت مسکن و شغل آنان از جمله مشخصه‌هایی است که در سرشماری مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در برنامه‌ریزی‌های خرد و کلان کشور از آن استفاده شود.
فرماندار نوشهر بر همکاری و مشارکت خانواده‌ها تاکید کرد و یادآور شد: دانش‌آموزان می‌توانند با آگاهی‌دادن به خانواده‌ها لزوم همکاری در این طرح را برای آنها روشن کنند.
وی در پایان ادامه داد: 160 نفر از ماموران و کارشناسان از امروز به مدت 21 روز کار سرشماری نفوس و مسکن شهرستان را آغاز کردند.
در ادامه معاون آموزش و پرورش شهرستان نوشهر از سرشماری به عنوان یک واقعیت اجتماعی یاد کرد و متذکر شد: برای دستیابی به توسعه نیازمندی برنامه‌ریزی درست هستیم و این مسئله تنها با داشتن داده‌های قابل اعتماد و دقیق قابل انجام است.
اسفندیار نوری شیرازی اذعان داشت: داده‌های درست با آمارگیری به دست می‌آید و بنابراین مستلزم همکاری همه‌جانبه آحاد جامعه است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول