اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقدیر از زیباترین خودروی رنگ آمیزی شده؛

برترین‌های رالی نقشه خوانی در قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته رالی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم از معرفی برترین‌های مسابقات رالی نقشه خوانی قم خبر داد.

برترین‌های رالی نقشه خوانی در قم معرفی شدند
عمران آذرباد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم در راستای توسعه هر چه بیشتر رشته اتومبیلرانی در قم و به خصوص در بین خانواده‌های قمی، این رالی را به نحوی مطلوب برنامه‌ریزی و برگزار کرد.
وی در ادامه به برگزاری نخستین رالی اتومبیلرانی نقشه‌خوانی ویژه خانواده اشاره کرد و افزود: بعد از رقابت جذاب و جالب شرکت کنندگان در نخستین مسابقه رالی نقشه خوانی در قم، نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها معرفی شدند و از زیباترین خودروی رنگ آمیزی شده نیز تقدیر شد.
مسئول کمیته رالی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم گفت: پس از چند روز بررسی دقیق مدارک مسابقه رالی اتومبیلرانی نقشه خوانی، در نهایت خودروی شماره 36 به رانندگی علیرضا رئوفی منش و نقشه خوانی امیرحسین رئوفی‌منش موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی نخستین رالی نقشه خوانی ویژه خانواده شد.
وی با اشاره به نایب قهرمان این مسابقات اضافه کرد: عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی نخستین رالی اتومبیلرانی نقشه خوانی در قم به خودروی شماره 33 رسید که رانندگی آن را فاطمه شهلایی و نقشه خوانی آن را حسین بختیاری بر عهده داشتند.
آذرباد خاطرنشان کرد: با معرفی نفرات اول و دوم نخستین رالی نقشه خوانی در قم، خودروی شماره 25 به رانندگی محمدصادق احمدی و نقشه خوانی حسین قاسمی در جایگاه سوم ایستاد تا بدین شکل برترین‌های این رالی معرفی و تقدیر شوند.
مسئول کمیته رالی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم افزود: در پایان این رالی از خودروی شماره 18 به رانندگی حسن حکانی به سبب داشتن زیباترین خودروی رنگ آمیزی شده از سوی مسئولان برگزاری مسابقات تقدیر شد.
وی با اشاره به مسیر پیموده شده، عنوان کرد: شرکت کنندگان در این رالی از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در جاده کوه سفید قم حرکت خود را آغاز کردند و در میدان روح‌الله در خیابان معلم به خط پایان رسیدند و برترین‌ها بر اساس گزارش تک تک ایستگاه‌های مبدا، میان راه و مقصد مشخص شدند.
دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم با اشاره به قوانین برگزاری این مسابقات، یاد آور شد: در طول مسیر سرعت رانندگان شرکت کننده و همچنین نحوه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی ماموران کنترل زیر نظر قرار گرفت. 
وی در ادامه به اهداف برگزاری نخستین مسابقه رالی کلاسیک نقشه خوانی با همکاری تنگاتنگ راهنمایی و رانندگی و هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی در قم، تصریح کرد: در واقع باید بگویم که فرهنگ سازی به منظور احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رالی به یاد ماندنی و خاطره انگیز محسوب می‌شود.
صالحی گفت: در پایان نخستین رالی اتومبیلرانی نقشه خوانی در شهر مقدس قم، برترین‌ها که شامل رانندگان اول تا سوم می‌شود، بر اساس کسب کمترین امتیاز منفی معرفی می‌شوند و اولویت حضور در خط پایان ملاک ارزیابی و امتیازگیری نیست.
وی اظهار داشت: نقشه‌ها و میزان سرعت در مسیرهای مختلف در این مسابقه رالی از قبل به صورت کاملا دقیق تهیه شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار داده شد و رانندگان شرکت کننده باید با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مجاز و بر اساس این نقشه مسیر را پشت سر می‌گذاشتند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول