اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

فردوس چهارشنبه میزبان رئیس جمهور است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس گفت: رئیس جمهور ساعت 10 صبح چهارشنبه چهارم آبان در جمع مردم شهرستان فردوس حضور می‌یابد.

فردوس چهارشنبه میزبان رئیس جمهور است
عباس اقبال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: در حال حاضر ستاد استقبال از ریاست جمهور در شهرستان تشکیل و مردم نیز آماده استقبال از رئیس جمهور هستند.
وی افزود: مردم شهرستان فردوس خود را برای حضور هیئت دولت و ریاست جمهوری آماده و برای دیدار با احمدی‌نژاد و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب ساعت 9 صبح روز چهارشنبه در محل ورزشگاه شهید درخشان تجمع می‌کنند.
فرماندار فردوس تصریح کرد: در چهارمین سفر هیئت دولت به شهرستان فردوس مصوبات سفرهای قبلی که تاکنون محقق نشده پیگیری می‌شود.
وی اتصال ریلی فردوس به راه‌آهن سراسری، احداث مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران، احداث ساختمان پزشکی قانونی، اختصاص مبلغ 50 میلیون تومان برای طراحی و ساخت تندیس میدان شهید صبوری را از مهم‌ترین مصوبات سفرهای قبلی هیئت دولت به شهرستان عنوان کرد.
اقبال یادآور شد: این مصوبات مربوط به سه سفر قبلی هیئت دولت به شهرستان بوده که تاکنون اجرایی نشده است.
وی از حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به شهرستان فردوس خبر داد و افزود: احمدزاده صبح روز سه‌شنبه در شهرستان حضور می‌یابد و از تعدادی روستا بازدید و مشکلات شهرستان را مورد بررسی قرار می‌دهد.
فرماندار فردوس تصریح کرد: به منظور رسیدگی به مشکلات مردم شهرستان رؤسای ادارات  بهزیستی، کمیته امداد، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان، امور مالیاتی، آموزش و پرورش، تعاون و کار، بنیاد شهید، مسکن و شهرسازی، شهرداری، تامین اجتماعی، امور آب و صنایع و معادن در محل فرمانداری مستقر می‌شوند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول