اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر جاده ترانزیتی بیرجند - مشهد؛

جایگاه سوخت شهر بیدخت راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار بیدخت گفت: جایگاه سوخت بنزین و گازوئیل شهر بیدخت در مسیر جاده ترانزیتی بیرجند - مشهد راه‌اندازی می‌شود.

جایگاه سوخت شهر بیدخت راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، محمد میربیدختی‌ اظهار داشت: هم‌اکنون مجوز احداث جایگاه عرضه مواد سوختی (پمپ بنزین و گازوئیل) توسط شهرداری شهرستان اخذ شده است.
میربیدختی اظهار داشت: این جایگاه به لحاظ واقع شدن در مسیر جاده آسیایی علاوه بر ایجاد اشتغال در شهرستان، منبع درآمد پایدار و مناسبی برای شهرداری بیدخت است.
وی اضافه کرد: همچنین با توجه به موقعیت مناسب جایگاه عرضه سوخت و فقدان وجود پمپ بنزین در حد فاصل 190 کیلومتری بین شهرستان‌های شادمهر تا دهشک در مسیر جاده بیرجند - مشهد، احداث جایگاه عرضه مواد سوختی در این شهر ضروری است، تا مسافران گذری این مسیر، برای سوخت گیری مجبور به استفاده از پمپ بنزین داخل شهر نباشند.
شهردار بیدخت با اعلام اینکه این جایگاه در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و در اراضی ملکی شهرداری احداث می‎شود، گفت: تمام مراحل ساخت و اجرای این جایگاه که در حال حاضر در مرحله برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار است بر عهده شهرداری بیدخت است.
میر بیدختی افزود: برآورد هزینه اجرای پروژه چهار میلیارد ریال و مدت زمان لازم برای اتمام آن شش ماه برآورد شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول