اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم خبر داد:

تخصیص اعتبار به مسجد جامع بخش کهک

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم از تخصیص اعتبار به مسجد جامع بخش کهک خبر داد.

تخصیص اعتبار به مسجد جامع بخش کهک
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا دهناد امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم که همزمان با سفر استاندار قم به بخش کهک برگزار شد، با اشاره به برخی از مصوبات سال گذشته شورای برنامه‌ریزی استان قم در بخش کهک گفت: در سال گذشته 15 میلیون تومان اعتبار برای احداث سالن امام علی(ع) در نظر گرفته شد که در حال حاضر این سالن با 10 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسیده است.
وی در ادامه از تخصیص اعتبار به مسجد جامع بخش کهک اشاره کرد و گفت: برای بهسازی و توسعه مسجد جامع کهک 50 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار قم در خصوص احداث حوزه علمیه در بخش کهک تاکید کرد: برای جانمایی حوزه علمیه مشکل شناسایی زمین حل شده است.
در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین شوزب شیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم به ایراد سخن پرداخت و یادآور شد: در بخش کهک 19 امامزاده وجود دارد که طرح جامع برای بقاع 15 امامزاده تهیه شده است.
وی با بیان اینکه در این بخش 50 مسجد و 97 بقعه وجود دارد، اضافه کرد: در سال گذشته 246 میلیون تومان در مساجد هزینه شده است و برای بقاع امامزادگان نیز 60 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان قم هم در این جلسه با اشاره به وجود خانه ملاصدرا در بخش کهک تاکید کرد: مطالعه خانه ملاصدرا آغاز شده است و به زودی به اتمام می‌رسد.
همچنین در این جلسه مقرر شد که در ورودی شهر کهک نمادی با در نظر گرفته شدن ملاصدرا و همچنین شهدای بخش ساخته شود و احداث تندیس ملاصدرا نیز از محل اعتبارات ملی پیگیری شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول