اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

همه درخواست‌های مردمی ثبت سامد می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند با بیان اینکه همه درخواست‌های مردمی ثبت سامد می‌شود، از شهروندان بیرجند خواست از ارائه درخواست‌های تکراری در سفر رئیس‌جمهور پرهیز کنند.

همه درخواست‌های مردمی ثبت سامد می‌شود
محمد‌علی قاسم‌زاده نداف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه رویکرد دولت در دور چهارم سفرهای استانی رسیدگی به مصوبات سفرهای قبلی است، اظهار داشت: ستادهای ارتباط مردمی در 27 دستگاه اجرایی در مرکز استان با حضور نمایندگان استانداری، نمایندگان ریاست جمهوری و نمایندگان وزرای مربوطه تشکیل شده و مردم می‌توانند با مراجعه به این ستادها در بیرجند نسبت به طرح و پیگیری مشکلات خود اقدام کنند.
فرماندار بیرجند از سفرهای استانی به عنوان راهکاری جدید در راستای عدالت‌محوری یاد کرد و افزود: تصمیمات اتخاذ شده در سفرهای قبلی خراسان جنوبی موجب خلاقیت و ابتکار عمل شده است.
قاسم‌زاده نداف ادامه داد: آثار سفرها در خراسان جنوبی موجب تحولات چشمگیر در عرصه خدمت‌رسانی شده است که پیشرفت‌های مطلوب در بخش مسکن مصداق این ادعا است.
وی اشتغال را یکی از مهم‌‌ترین دغدغه‌های مطرح در استان به ویژه بیرجند دانست و گفت: با توجه به خشکسالی‌های 13 ساله استان به ویژه در بیرجند کشاورزی و دامداری در این خطه رونق خود را از دست داده لذا توجه به شغل‌های جایگزین باید مورد توجه قرار گیرد.
قاسم‌زاده نداف افزود: توجه به فرصت‌هایی مثل ایجاد منطقه آزاد تجاری به منظور رونق تجارت و بازرگانی در مرزهای شرقی استان و منطقه ویژه اقتصادی در شهر بیرجند ضروری است.
فرماندار بیرجند اظهار امیدواری کرد در چهارمین سفر رئیس جمهوری که از روز فردا آغاز می‌شود، گام‌های بزرگی در استان برداشته شود.
قاسم‌زاده نداف با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف طی سه سفر قبلی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گفت: اگر تصمیم‌گیری‌های میدانی در این سفرها نبود رفع محرومیت از شهرستان‌های استان به این زودی محقق نمی‌شد.
وی یادآور شد: سفرهای استانی هیئت دولت و رئیس جمهور به استان‌ها موجب شد که نگاه و توجه دولت علاوه بر کلان شهرها به نقاط دور افتاده و محروم نیز سوق داده شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول