اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست مردم خوسف از رئیس جمهور؛

خوسف شهرستان شود

خبرگزاری فارس: هرچه به زمان مراسم استقبال مردم خراسان جنوبی از رئیس جمهور و هیئت دولت نزدیک می‌شویم، شور و شوق مردمان خوسف بیشتر می‌شود و یکی از مهم‌ترین خواسته‌های آنان ارتقای خوسف به شهرستان در این سفر است.

خوسف شهرستان شود
رئیس شورای شهر خوسف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردمان خوسف ارتقای خوسف به شهرستان است، گفت: از سال‌ها قبل مردم برای ارتقاء لحظه‌شماری می‌کنند.
محمد آراسته از رئیس جمهور و هیئت دولت خواست با موافقت و اعلام خبر ارتقای خوسف به شهرستان هدیه‌ای ویژه به مردمان دیار گل‌های نرگس تقدیم کنند.

*مردم قدردان خدمات دولت هستند
یکی از شهروندان خوسفی نیز گفت: شور و اشتیاق شهروندان خراسان جنوبی برای ثبت رکورد تازه‌ای از قدردانی به خادمان خود در دولت دیده می‌شود.
رضا غلامزاده افزود: بدون شک استقبال مردم خرسان جنوبی به نمایندگی از همه ملت ایران اسلامی، قدردانی از زحمات شبانه‌روزی دولت خدمتگزار را به نهضتی سراسری تبدیل خواهد کرد.
وی تصریح کرد: مردم قدرشناس خراسان جنوبی در استقبال از خادم خود نشان خواهند داد که منتقدان غیرمنصف و مخالفان دولت همچنان گرفتار «جهل مرکب نامرئی» هستند و هرکسی که خود را به تغافل و تجاهل می‌زند نمی‌توان ارشاد کرد و فقط باید برای آن دعا کرد.

*استقبال از رئیس‌جمهور برای اقتدار نظام
برخی از مردم خوسف نیز که از گرانی‌های اخیر گلایه دارند معتقدند استقبال از رئیس جمهور سبب اقتدار نظام می‌شود و جدای از گلایه‌های این چنینی به استقبال از رئیس جمهور خواهند آمد.
رضا محمدی معتقد است: رئیس جمهور با آغاز سفرهای دور اول به مردم خراسان جنوبی ثابت کرد قدردان آنان بوده و با شعار عدالت‌گستری پا به میدان گذاشته است. البته تغییر چهره استان به ویژه روستاها ماحصل همین سفرها در خراسان جنوبی است.
سهیل حاجی‌پور در خصوص سفر رئیس جمهور می‌گوید: رئیس جمهور را جدای از جریان انحرافی می‌دانیم و به استقبال احمدی‌نژاد باشکوه‌تر از گذشته خواهیم رفت.برخی از مردم خوسف نیز که از گرانی‌های اخیر گلایه دارند معتقدند استقبال از رئیس جمهور سبب اقتدار نظام می‌شود و جدای از گلایه‌های این چنینی به استقبال از رئیس جمهور خواهند آمد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول