اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان ساعت اداری امروز؛

سالن‌های پلمب شده آمل بازگشایی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: با توافق طرفین تا پایان ساعت اداری امروز سالن‌های پلمب شده آمل بازگشایی می‌شوند.

سالن‌های پلمب شده آمل بازگشایی می‌شوند
هاشم جمشیدپناه امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: با توافق طرفین تا پایان ساعت اداری امروز سالن‌های پلمب شده آمل بازگشایی می‌شوند.
وی افزود: سه‌شنبه هفته گذشته سالن‌های ورزشی شهدا، کشتی جهان پهلوان تختی، شطرنج و خانه ورزش‌های رزمی قدیر با شکایت ورثه‌های این سالن‌های وقفی و صدور رای دادگاه پلمب شد.
جمشیدپناه با اعلام اینکه تمام زمین تربیت بدنی، استادیوم شهید چمران و سالن‌های ورزشی اطراف آن وقف مرحوم مشهدی حسن بنا آملی است، گفت: تولیت و دست داری این زمین‌های وقفی را مرحوم احمد مظلوم داشت که بعد از وفات وی در سال 1385 کار تولیت و رسیدگی به امورات وقفی به ورثه‌های مرحوم مظلوم سپرده شد.
این مسئول با اشاره به اینکه از سال 86 تاکنون با شکایت ورثه‌های آن مرحوم در مورد اجازه دادن این سالن‌ها و نپرداختن اجاره دست و پنجه نرم می‌کنیم، بیان داشت: مجموعه این مکان‌های ورزشی حدود 10 هزار متر مربع است.
وی با اشاره به اینکه به دستور فرماندار آمل یک فرصت دو ماهه برای رسیدگی به وضع پرونده در محاکم قضایی به ما داده شد، گفت: باید این مشکلات هر چه زودتر حل و فصل شود.
جمشیدپناه با تاکید اینکه در جلسه فرماندار و دادستان آمل فرصت سه ماهه داده شد تا طرفین دعوا این کار را به سرانجام برسانند، اضافه کرد: اگر شرعا و قانوناً حق با ورثه‌های آن مرحوم باشد بود ما تابع قانون هستیم و اگر حق با ما باشد حقوق خود را به شدت پیگیری می‌کنیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به جلسات متعدد در این زمینه اذعان داشت: واحد حقوقی اداره کل ورزش و جوانان، مسئولان این اداره در آمل، مسئولان امر نشست‌های زیادی با ورثه‌های این زمین موقوفی داشتند و با دستور فرماندار و دادستان آمل و همچنین قاضی این پرونده مقرر شد با آقایان مظلوم تا پایان ساعت اداری کلید این سالن‌ها تحویل ما دهند تا پلمب این سالن‌ها بازگشایی شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول