اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

پلمپ واحد تولیدی قند دیبادانه در همدان

خبرگزاری فارس: معاون غذا و داوری دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: کارگاه قند خردکنی غیر مجاز "دیبا دانه"، در همدان توقیف شد.

پلمپ واحد تولیدی قند دیبادانه در همدان
علی اصغر وحیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان معاونت غذا و داروی علوم پزشکی همدان در یک ماهه اخیر، اظهار کرد: تعداد واحدهای بازدید شده در این مدت، 203 واحد بوده است.
وی تصریح کرد: بر اساس بازدیدهای انجام شده محرز شد که 14 مورد از واحدهای مورد بررسی قرار گرفته، با ضوابط فنی و بهداشتی انطباق ندارند.
معاون غذا و داوری دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: تعداد واحدهای شناسایی شده غیر مجاز در یک ماهه اخیر در همدان شش مورد بوده است.
وی با بیان اینکه تعداد اقلام نمونه‌برداری شده توسط کارشناسان معاونت غذا و داروی علوم پزشکی همدان، 172 مورد بوده است، گفت: تعداد 18 مورد از این اقلام مورد ارزیابی قرار گرفته، با پروانه ساخت، ویژگی‌های میکروبی و شیمیایی انطباق نداشته‌اند.
وحیدی‌نیا عنوان کرد: تعداد موارد توقیف کالاهای غیر مجاز یا غیر استاندارد در مدت یک‌ماهه اخیر، 28 مورد از جمله کشف و توقیف 2 تن شیره خرما به صورت فله‌ای، بوده است.
وی افزود: 536 قلم انواع مواد آرایشی غیر مجاز نیز توسط کارشناسان معاونت غذا و داروی علوم پزشکی همدان، کشف و توقیف شده است.
معاون غذا و داوری دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به توقیف 136 حلب پنیر تاریخ گذشته، اظهار کرد: 14 قوطی پودر چاقی افلاطون، کپسول چاقی و چربی‌سوز سوپراسلیم نیز کشف و توقیف شده است.
وی خاطرنشان کرد: در یک‌ماهه اخیر بر اساس گزارشات واصله و بررسی‌های صورت گرفته غیر مجاز بودن فعالیت یک واحد تولیدی قند نیز محرز شد که به تعطیلی آن انجامید.
به گفته وحیدی‌نیا، واحد تولیدی قند غیر مجاز با نام تجاری"دیبا دانه" واقع در کوی مهدی‌آباد- روبه‌روی پادگان قهرمان بدون پروانه کسب اقدام به تولید و توزیع قند در همدان کرده است.
وی در پایان گفت: در طول یک‌ماه اخیر تعداد 10 مورد از شکایات واصله به معاونت غذا و داروی علوم پزشکی همدان، رسیدگی شده است.
انتهای پیام،/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول