اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در مسابقات کشوری؛

مسابقات انتخابی بوکس کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسابقات انتخابی بوکس کرمانشاه برای شناسایی چهره مشت‌زن‌های استان جهت شرکت در مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده بزرگسالان در خانه بوکس کرمانشاه برگزار شد.

مسابقات انتخابی بوکس کرمانشاه برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی هیئت بوکس کرمانشاه، مسابقات بوکس قهرمانی کشور در آبان‌ماه سال جاری در شهر آبادان برگزار می‌شود و هیئت بوکس استان با بهره‌گیری از ترکیبی از بوکسورهای جوان و باتجربه در این مسابقات شرکت خواهد کرد.
رئیس هیئت شهرستان کرمانشاه در این زمینه گفت: در اکثر اوزان مشت‌زن‌های ما با توجه به عملکرد آنها مشخص شده بودند و در چهار وزن مسابقات انتخابی برگزار شد البته ترکیب نهایی تیم روز اعزام اعلام خواهد شد.
منوچهر طیاری یادآور شد: تمامی بوکسورهای استان برای تثبیت حق خود در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد از طرفی با توجه به این مسئله که این مسابقات انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قزاقستان و کسب سهمیه المپیک بوده از اهمیت برخوردار است.
وی افزود: ترکیب تیم متشکل از مشت‌زن‌های باتجربه در کنار برخی چهره‌های جوان استان است که برای کسب تجربه به این مسابقات اعزام شده‌اند.
لازم به ذکر است، بوکس استان کرمانشاه با درخشش در مسابقات جوانان توانست با وجود بروز ناملایمات در برخی از اوزان به مقام قهرمانی دست پیدا کند و قهرمانان خود در این مسابقات را در رده بزرگسلان به مسابقات آبادان اعزام کند.
انتهای پیام/ش‌30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول