اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل شیوه زندگی ناصحیح؛

بالاترین میزان بیماری‌های قلبی در اصفهان است

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: از خصوصیات زندگی‌های امروز کم‌ تحرکی است که این موضوع صدمات وحشتناکی مانند بیماری‌های قلبی و عروقی را وارد زندگی مردم کرده است.

بالاترین میزان بیماری‌های قلبی در اصفهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی صبح امروز به مناسبت برگزاری همایش ورزش صبحگاهی و هفته تربیت بدنی که با حضور مقامات استانداری، مقامات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و سایر مسئولان استانی در باغ غدیر برگزار شد، اظهار داشت: درست است که بیمارستان‌های اصفهان از نظر تجهیزات پزشکی و متخصصان باتجربه در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند ولی پیشگیری از انواع بیماری‌ها، موضوعی مهم‌تر از امکانات پزشکی است که در حال حاضر این مقوله به یک دغدغه برای تمام مسئولان استان اصفهان درآمده است.
وی با بیان اینکه موضوع ورزش‌های همگانی برای زندگی امروز مردم یک ضرورت است، تصریح کرد: استاندارد‌های کشور به ویژه استان اصفهان برای توسعه ورزش‌های همگانی نسبت به سایر کشورها در رتبه پایینی قرار دارد که باید برای رفع این مشکل از تمام استعداد‌ها و ظرفیت‌های موجود، بیشترین استفاده‌ها را ببریم.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه طبق نظر متخصصان پزشکی بیشترین سهم بیماری‌های غیر واگیردار استان را امراض قلبی و عروقی به خود اختصاص داده است، تاکید کرد: نوع مواد غذایی، آلاینده‌های فراوانی که از گذشته به ما رسیده و همچنین شیوه زندگی مردم امروز چنین پیامد‌هایی را به دنبال داشته است که این موضوع باعث شده، دولت سالانه میلیارد‌ها تومان هزینه‌های درمانی را در بودجه‌های خود پیش‌بینی کند.
وی ادامه داد: برای استانداری اصفهان نشاط و سلامتی مردم مقدم بر هر مورد دیگر است و به همین دلیل نیز از تاسیس مراکز آلاینده‌ تا شعاع 50 کیلومتری اصفهان جلوگیری می‌کنیم.
ذاکر اصفهانی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت که مبنای کاری آن توسعه ورزش‌های همگانی با رویکرد دینی است، کرد و افزود: از هر موردی که سبب تشویق بیشتر مردم به سوی ورزش‌های همگانی به ویژه ورزش صبحگاهی شود، استقبال کرده و آن را حمایت می‌کنیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول