اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تخصیص دیرهنگام اعتبارات صورت گرفت؛

تاخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش با تایید روند کند اجرای پروژه‌های عمرانی آبپخش گفت: این امر به دلیل تخصیص و تزریق دیرهنگام اعتبارات تملک دارایی استان بوده است.

تاخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی در جمع مدیران شهرداری آبپخش اظهار داشت: این شهر محور مواصلاتی چند استان جنوبی است.
وی با اشاره به روند کند پروژه‌های عمرانی آبپخش افزود: در سال جاری شاهد تاخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش هستیم که برای آن دلایل منطقی و توجیه‌پذیر وجود دارد.
شهردار آبپخش عنوان داشت: پروژه‌های عمرانی سال مالی 89 - 90 از ابتدای مرداد سال جاری آغاز شده و قاعدتا پروژه‌های عمرانی برای تسریع در روند انجام باید از ابتدای سال مالی آغاز شوند که به دلیل برخی مسائل و مشکلات این امر مقدور نشد.
وی یادآور شد: تاخیر ایجاد شده در زمان اجرای پروژه‌های عمرانی به دلیل تاخیر در زمان تخصیص و تزریق اعتبارات سال 90 آبپخش از محل اعتبارات تملک و دارایی استان است.
موسوی بیان داشت: در تمام این مدت با همراهی شورای اسلامی شهر آبپخش برای پیشرفت و توسعه شهر از تمام توان بهره‌برده‌ایم و پیگیری‌های لازم برای تسریع در روند تزریق اعتبارات به آبپخش انجام داده‌ایم.
این مسئول تصریح کرد: آغاز مبادله موافقت‌نامه برای تزریق اعتبارات شهرداری آبپخش از محل اعتبارات تملک و دارایی با معاونت برنامه‌ریزی استانداری از ابتدای مهرماه آغاز شده و شهرداری آبپخش تمام این مراحل را به نحو احسن انجام داده است.
شهردار آبپخش ابراز داشت: عمران و آبادانی شهر آبپخش از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد و اساسی‌ترین خواسته مردم از شهرداری است و با تمام توان و امکانات در راستای نیل به این هدف تلاش می‌کنیم.
موسوی متذکر شد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن‌را به نام جهاد اقتصادی مزین فرموده‌اند، با همت مضاعف و کار مضاعف در سایه اتحاد در مسیر پیشرفت و توسعه آبپخش گام‌ بر‌می‌داریم.
وی اذعان داشت: شهر آبپخش در یک‌سال اخیر حرکتی روبه رشد در اجرای پروژه‌های عمرانی داشته و با اجرای 14 پروژه در نیمه نخست سال جاری و پیشنهاد 13 پروژه برای ادامه سال مالی در مسیر توسعه شهر موفق بوده است.
شهردار آبپخش گفت: مسئولان این شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را در حد امکان داشته‌اند و البته باید بیش از گذشته تلاش کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول