اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی خواستار مشارکت حداکثری مردم در سرشماری شد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی خواستار مشارکت حداکثری مردم استان در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 شد.

استاندار خراسان رضوی خواستار مشارکت حداکثری مردم در سرشماری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمود صلاحی زیرساخت و پایه هر برنامه‌ریزی را داشتن آمار دقیق و صحیحی دانست و اظهار داشت: آمارگیری در ایران از سال 1335 تا سال 1385 هر ده سال یکبار صورت می گرفته است.
وی افزود: با تصویب هیئت دولت در سال 86 مقرر شد سرشماری عمومی نفوس و مسکن هر پنج سال یک‌بار صورت پذیرد.
استاندار خراسان رضوی گفت: برای هر چه بهتر برگزار شدن این سرشماری که از امروز به مدت 20 روز به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود در خراسان رضوی از ابتدای سال شش نشست کاری برگزار شده، 123 نفر در این‌باره حکم گرفته‌اند، سه مرحله آموزش برای فراگیران برگزار شده، 14 نفر جهت آموزش به تهران اعزام شده‌اند، 360 نفر در  استان به هفت هزار و 500 نفر آموزش‌های لازم را داده‌اند.
وی ضمن اعلام اینکه  مسئولان برای هرچه بهتر برنامه‌ریزی کردن نیاز به داشتن آمار صحیح دارند از مردم خواست با آمارگیران همکاری لازم را داشته باشند.
صلاحی گفت: آمارگیران دارای جلیقه مخصوص، کارت شناسایی و گردن آویز هستند و پاسخ 59 سوال را از خانوارها به مدت 20 دقیقه دریافت خواهند کرد و از عموم مردم خواسته می‌شود که با صبر ، حوصله، نهایت دقت و صداقت به این پرسش‌ها پاسخ دهند.
استاندار خراسان رضوی افزود: برنامه‌ریزی صحیح و مطلوب در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیاز به اطلاعات صحیح و جامع دارد و از همین‌رو مشارکت حداکثری مردم در طرح آمارگیری زمینه‌ساز این برنامه‌ریزی صحیح است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول