اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی خبر داد:

ساخت نخستین پل دور برگردان هوایی شرق کشور در مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: نخستین پل دور برگردان هوایی شرق کشور در مشهد ساخته می‌شود.

ساخت نخستین پل دور برگردان هوایی شرق کشور در مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، حسن بناء رضوی با بیان این مطلب اظهار داشت: این سازه بتنی به عنوان یک دستاورد علمی حاصل تلاش مهندسان استان است که در پروژه شهید عباسپور در حال اجراست.
وی ادامه داد: این پروژه منحصر به فرد با حمایت شهردار مشهد به عنوان نخستین پل دوربرگردان شرق کشور در حال ساخت است و هم‌اکنون بالغ بر 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
بناء رضوی افزود: در آذرماه 1389 و مقارن با عید سعید غدیرخم، عملیات اجرایی این پروژه شامل پنج کیلومتر زیرسازی و روسازی کمربندی صدمتری، یک پل زیرگذر، سه پل دور برگردان هوایی و تقاطع غیر هم‌سطح در میدان شهید عباسپور آغاز شد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: این قسمت از بزرگراه، میدان غدیر تا میدان شهید عباسپور را شامل می‌شود و زمان‌بندی اولیه اجرای این پروژه 36 ماه بوده است که با توجه به تاکید شهردار محترم مشهد برای کاهش این زمان، تلاش می‌شود پروژه هرچه سریع‌تر در سال جهاد اقتصادی و حداکثر در مدت 18 ماه به پایان رسیده و بخش اعظم آن به بهره‌برداری رسد.
وی اظهار امیدواری کرد: در فاز اول سه کیلومتر از مسیر پروژه شهید عباسپور در عید قربان به بهره‌برداری برسد و مابقی آن تا 22 بهمن سال جاری افتتاح شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول