اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کردستان اعلام کرد:

ایجاد 10 تصفیه‌خانه فاضلاب شهری در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کردستان از ایجاد 10 تصفیه‌خانه فاضلاب با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال در آینده نزدیک در استان خبر داد.

ایجاد 10 تصفیه‌خانه فاضلاب شهری در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا تخت‌شاهی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه فاضلاب شهری حسن‌آباد یاسوگند، اظهار داشت: هزینه اجرای این پروژه که از مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به کردستان است، 45 میلیارد ریال برآورد شده است.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان، افزود: تاکنون 10 میلیارد ریال از این اعتبار هزینه آماده‌سازی زمین و ایجاد 18 هزار و 500 متر شبکه جمع‌آوری فاضلاب، 11 میلیارد ریال در قالب اعتبارات سال 90 پیش‌بینی و 24 میلیارد دیگر برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح لازم است.
وی همچنین با اشاره به مشکل کمبود آب حسن‌آباد یاسوگند در سال‌ها گذشته، گفت: در سال جاری با احداث دو حلقه چاه و احداث 30 کیلومتر خط انتقال آب توانسته‌ایم تا حد زیادی مشکل آب ساکنان این شهر را برطرف کنیم.
استاندار کردستان نیز در این مراسم گفت: با توجه به سردسیر بودن منطقه و کوتاه بودن زمان فعالیت‌های کاری در استان، شتاب در اجرای طرح‌های عمرانی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.
علیرضا شهبازی افزود: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در جای جای میهن عزیزمان ایران شاهد عمران و آبادانی شهرها و روستاها هستیم.
وی در ادامه با بازگویی خاطراتی از سفر 16 سال پیش خود به حسن آباد یاسوگند اظهار داشت: هرچند اقدامات صورت گرفت در طول این سال‌ها چهره این شهر را دگرگون کرده است اما باید مسئولان و مدیران اجرایی استان بیش از این در خدمت مردم باشند.
شهبازی با بیان اینکه به طور قطع این سفر نقطه عطفی در عمران و آبادانی شهر حسن‌آباد یاسوگند خواهد بود، اظهار امیدواری کرد؛ در سال‌های آینده شاهد ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه باشیم تا از یک سو از مهاجرت ساکنان روستاها و شهرهای کوچک به شهرها جلوگیری شده و از سوی دیگر کسانیکه به دلیل مشکلات اقتصادی و بیکاری مهاجرت کرده‌اند دوباره به این منطقه برگردند.
استاندار کردستان همچنین تاکید کرد: عملیات اجرایی احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهری حسن‌آباد یاسوگند باید تا پایان سال 91 به اتمام برسد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول