اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون ازدواج آسان کل کشور:

آغازگران نهضت اسلامی سد تجمل‌گرایی را بشکنند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون ازدواج آسان کشور گفت: مردم ورامین با آن سابقه انقلابی در نهضت اسلامی باید در عرصه ازدواج نیز انقلابی دیگر کنند و سد تجمل‌گرایی را بشکنند.

آغازگران نهضت اسلامی سد تجمل‌گرایی را بشکنند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صالح گلشن که به شهرستان ورامین سفر کرده است، ظهر امروز با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار و گفت‌و گو کرد.
مدیر کانون ازدواج آسان کل کشور با اشاره به نقش ورامینی‌ها در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، گفت: ورامینی‌ها در ۱۵ خرداد سال ۴۲ با مشاهده بی‌ادبی به حضرت امام (ره) توسط رژیم پهلوی بپاخاستند و آغازگر حرکت نهضت اسلامی بودند، آن روز شما برای دفاع از دین و ناموس به میدان آمدید و جان بر کف اخلاص نهادید.
وی در ادامه افزود: باید مردم ورامین با آن سابقه انقلابی امروز در عرصه ازدواج نیز انقلابی دیگر کنند و سد تجمل‌گرایی را بشکنند.
گلشن بیان داشت: امروز کانون ازدواج آسان با ۲۵۰ هزار تومان مراسم عقد، تالار، ماشین، آرایشگاه، لباس، فیلمبردار زن و مرد، کارت عروسی و هر کمیت و کیفیتی که یک مراسم عروسی چند میلیونی می‌تواند داشته باشد، برای جوانان فراهم می‌کند.
 وی ادامه داد: در حال حاضر در بیشتر شهرستان‌های کشور شعبه داریم و معتقدیم فعالیت در عرصه ازدواج جوانان نوعی جهاد است.
مدیر کانون ازدواج آسان با بیان تمهیدات این کانون در تأمین جهیزیه و مسکن گفت: در این طرح می‌توان تنها با ۷۰۰ هزار تومان اقلام اساسی و مایحتاج اصلی زندگی دو زوج جوان را در اختیار آنان قرار داد.
گلشن تاکید کرد: ازدواج آسان فحشا را ریشه‌کن می‌کند، زمانی که جوان به سن ازدواج می‌رسد باید ازدواج کند و ریشه بسیاری از مفاسد در جامعه در اثر تاخیر این امر مهم است.
در پایان آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین که با رهنمودهای خود سبب راه‌اندازی و فعالیت موفقیت آمیز این کانون در شهرستان بود از تلاش‌های این کانون در کل کشور، تقدیر کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول