اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ورامین تاکید کرد:

تحویل ساختمان دانشگاه علمی کاربردی ورامین

خبرگزاری فارس: شهردار ورامین بر تحویل ساختمان دانشگاه علمی کاربردی ورامین تاکید کردند.

تحویل ساختمان دانشگاه علمی کاربردی ورامین
حسن فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: این دانشگاه تنها مرکز دانشگاهی است که در خود شهر ورامین مشغول فعالیت است و در حال حاضر مرکز شهر ورامین با یک خلا در زمینه مراکز دانشگاهی مواجه است.
رئیس شورای شهر و عضو هیئت امنا دانشگاه علمی کاربردی مرکز ورامین افزود: بنابراین باید این خلا با دانشگاه علمی کاربردی به‌طور کامل پوشش داده شود و در راستای این امر باید دانشگاه تقویت شود و مسئولان شهرداری در تحویل ساختمان جدید به دانشگاه علمی کاربردی هیچگونه تردیدی ندارند و این امر با جدیت در حال پیگیری است.
وی افزود: تجهیزاتی که در ساختمان جدید دانشگاه در حال بناشدن است در سطح مراکز دانشگاهی تراز اول کشور است و علاوه بر این ساختمان چند هکتار زمین  در ورامین در حال واگذاری به دانشگاه است که زمینه ساز توسعه بیش از پیش آن شود.
شهردار ورامین و رئیس هیئت امنا دانشگاه علمی کاربردی ورامین نیز در این مورد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: علی‌رغم اینکه زمان زیادی از برپایی دانشگاه نمی‌گذرد و معمولا دانشگاه‌های با این عمر کم می‌روند و یک ساختمان اجاره می‌کنند ویژه این دانشگاه ساختمان بسیار شکیلی در حال آماده‌سازی است.
رضا کارخانه در پایان تصریح کرد: ساختمان جدید دارای دسترسی‌های مناسب است و ما با تمام توان در حال فراهم آوردن زمینه‌های کمک‌رسانی و تقویت دانشگاه هستیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول