اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پرداخت حق بیمه 30درصدی تولید‌کنندگان به تامین اجتماعی؛

ایران تنها کشور پرداخت‌کننده حق بیمه است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: هیچ نقطه‌ای در جهان به غیر از ایران وجود ندارد که حق بیمه 30درصدی به تأمین اجتماعی پرداخت کند.

ایران تنها کشور پرداخت‌کننده حق بیمه است
مصطفی رناسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یارانه‌های پرداختی بخش خصوصی به دولت بیان داشت: با رونق گرفتن واردات انواع محصولات به کشور موجب شده که بخش خصوصی محکوم شده و تصور شود که این بخش توان تولید در کشور را ندارد.
وی با اشاره به انواع یارانه موجود در کشور ادامه داد: یکی از مهم‌ترین یارانه‌ای که بخش خصوصی به دولت می‌دهد، تولید نیروی انسانی کارآمد است.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان افزود: زیر ساخت‌های حمل و نقل ما در کشور مشکلاتی دارد که به وسیله کامیون در جاده‌های نه چندان مطلوب و با پرداخت هزینه به دولت و مسافت زیاد در جابه‌جایی محموله‌های خود با معضل مواجه هستند.
این مسئول با اشاره به سیاست‌های خارجی اضافه کرد: سیاست خارجی برای تولیدکنندگان خارجی برای رشد اقتصادی است و هزینه این قشر کاهش پیدا کند، اما  در ایران در زمینه واردات مواد اولیه و صادرات مشکلاتی از قبیل هزینه‌های بالا وجود دارد که باید به صورت نقدی پرداخت شود.
رناسی از تأمین اجتماعی سخن گفت و تصریح کرد: تولیدکنندگان در کشور باید 30درصد به تأمین اجتماعی پرداخت کنند که در ازای آن خدمات ناقصی ارائه می‌شود که در کشورهای دیگر دنیا چنین چیزی وجود ندارد.
وی بیان داشت: عدم رعایت قانون عرضه و تقاضا و تعیین نرخ دستمزدها یکی دیگر از مشکلات تولیدکنندگان کشور است که این کار برای تولیدکننده یک هزینه سرسام‌آوری را به دنبال می‌آورد.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان به دیگر مشکلات تولیدکنندگان اشاره کرد و گفت: دریافت پول ارزان یکی از معضلات اقتصادی ما است که باید با هزینه 20 درصد پول به دست بیاوریم که در کشورهای دیگر دنیا به این شکل نیست.
این مسئول اذعان داشت: قسمت عمده اقتصاد کشور با بخش دولتی است و شرایط یکسانی نیز در مناقصات در بنگاه‌های دولتی و خصوصی وجود ندارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول