اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بیمه خدمات‌درمانی کرمان:

285 هزار نفر در کرمان بیمه خدمات‌درمانی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر بیمه خدمات‌درمانی شهرستان کرمان گفت: 285 هزار نفر در شهرستان کرمان زیر پوشش بیمه خدمات‌درمانی قرار دارند.

285 هزار نفر در کرمان بیمه خدمات‌درمانی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمیدرضا ترابی بعد از ظهر امروز در حاشیه تور خبری بیمه خدمات درمانی استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 285 هزار نفر در شهرستان کرمان زیر پوشش بیمه خدمات‌درمانی قرار دارند که از این تعداد 133 هزار نفر جمعیت روستایی هستند.
وی افزود: از مجموع بیمه‌شدگان بیمه خدمات‌درمانی در شهرستان کرمان 90 هزار نفر از کارکنان دولت هستند.
ترابی ابراز داشت: 30 هزار نفر در شهرستان کرمان از خدمات بیمه ایرانیان بهره می‌برند.
وی هزینه بیمه ایرانیان برای افراد فاقد هرگونه بیمه را 56 هزار و 400 تومان ذکر و بیان داشت: افرادی که زیر پوشش کمیته امداد هستند و یا بیماران خاص از تخفیف برخوردار می‌شوند، فقط 17 هزار و 920 تومان پرداخت می‌کنند.
ترابی از کپی شناسنامه، کارت ملی، عکس و وجه نقد به عنوان مدارک لازم برای بهره‌مندی از بیمه خدمات‌درمانی نام برد و تصریح کرد: به طور میانگین 20 دقیقه برای بیمه افراد زمان لازم است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین افراد می‌توانند از طریق پیام کوتاه،‌ اینترنت و یا تلفن گویا برای تمدید و یا صدور دفترچه اقدام کنند.
ترابی از استقرار باجه بیمه خدمات‌درمانی در آموزش و پرورش ناحیه دو و بهزیستی کرمان خبر داد و عنوان کرد: یک باب کتابخانه در بیمه خدمات‌درمانی کرمان برای گسترش فرهنگ کتابخوانی راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه 175 هزار نفر در شهرستان کرمان از خدمات درمانی در شهرستان کرمان بهره می‌برند، اذعان داشت: 55 درصد از مجموع خدمات بیمه خدمات‌درمانی استان کرمان در شهرستان کرمان انجام می‌شود.
ترابی ابراز داشت: 630 مؤسسه درمانی در ماه اسناد خود را برای رسیدگی به بیمه خدمات‌درمانی شهرستان کرمان تحویل می‌دهند.
انتهای پیام/ص20
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول