اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه خبر داد:

تشکیل کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه از تشکیل کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب در این شهرستان خبر داد.

تشکیل کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب در فیروزکوه
علی درویش‏خضری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب به منظور پیشگیری از مسائلی که دشمن به عنوان جنگ نرم از آن استفاده می‏کند، تشکیل می‏شود.
وی افزود: امروز دشمن در راستای اغفال‌ جوانان و از بین‏بردن پایبندی مردم نسبت به مذهب و دین بیکار ننشسته است.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: بر همین اساس و با توجه به شرایط موجود در این شهرستان، به منظور پیشگیری و خنثی ساختن تحریکات دشمن جلساتی تشکیل می‏شود تا مسائل پیرامونی شهرستان رصد شده و با استفاده از خرد جمعی تصمیمات لازم اتخاذ شود.
درویش‏خضری تصریح کرد: دشمن لحظه‏ای بیکار نیست و با انواع و اقسام توطئه‏ها از جمله رواج قومیت‏های مذهبی، ترویج اباهی‏گری و اعتیاد به مواد مخدر قصد دارد تا جوانان را که سرمایه‏های مملکت هستند، به نوعی از نظام طرد کند.
وی افزود: جوانان نسبت به دیگر اقشار جامعه در معرض خطر و هجمه بیشتری از ناحیه دشمنان هستند اما با رصدشدن تمام مسائل امنیتی در فیروزکوه، دغدغه‏ای در خصوص این تهاجم وجود نخواهد داشت.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: مجموعه امنیتی شهرستان لحظه‏ای درنگ را جایز نشمرده و در راستای بالابردن ضریب امنیت خانواده‏ها تلاش می‏‎کنند.
درویش‏خضری گفت: امیدواریم با اجرای دقیق‏تر طرح‏های امنیتی بتوان جایگاه شهرستان فیروزکوه را به عنوان شهرستانی امن در استان تثبیت کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول