اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

استفاده از ابزار هنر در پیشگیری از جرم مهم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: استمرار استفاده از ابزار هنر و هنرمند در موضوع پیشگیری از وقوع جرم مهم و ضروری است.

استفاده از ابزار هنر در پیشگیری از جرم مهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره فرهنگی، هنری راه روشن، نصرالله ترابی با بیان این مطلب اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم از موضوعات مهمی است که در قانون اساسی نیز آمده است و باید برای این موضوع نگاه ویژه‌ای داشت.
وی تصریح کرد: اصولا راهبرد جرم ستیزی و آگاه کردن از عواقب وقوع جرم باید پیشتر از این‌ها انجام می‌گرفت و معاونت پیشگیری از وقوع جرم به خوبی این موضوع را دنبال کرده و برگزاری جشنواره راه روشن نیز در این زمینه است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع پیشگیری بهتر از درمان از دیرباز شعاری بوده است که می‌بایست بهتر و بیشتر از این‌ها مورد توجه قرار می‌گرفت و خوشبختانه همین گونه نیز بوده است.
ترابی با اشاره به بخش‌های جشنواره فرهنگی هنری راه روشن خاطرنشان کرد: وجود بخش‌های کاریکاتور، ادبیات، خاطره‌نویسی، فیلم کوتاه و هنرهای تجسمی می‌تواند اثرپذیری بالایی در پیشگیری از وقوع جرم در جامعه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این گونه جشنواره‌ها که هدفشان کاهش وقوع جرم و جنایت در جامعه و آگاه کردن جوانان و نوجوانان از عواقب وقوع جرم است ادامه داشته باشد و هر سال با کیفیت بهتری انجام شود و به اهداف اولیه خود برسد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول