اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اصفهان:

کمبود اعتبار معضل پروژه‌های نیمه‌تمام اصفهان است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اصفهان مهم‌ترین علت عدم تحقق پروژه‌های مصوب شده را کمبود اعتبارات دانست و گفت: مسائل حقوقی و تأمین زمین نیز از موارد دیگر عدم تحقق پروژه‌های مصوب شده است.

کمبود اعتبار معضل پروژه‌های نیمه‌تمام اصفهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید جمال‌الدین صمصام شریعت در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی و سرمایه استان اصفهان افزون بر 234.5 میلیارد تومان است.
وی با بیان اینکه 45 درصد از اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است، ادامه داد: در حال حاضر 68.5 میلیارد تومان از اعتبارات ملی استانی تخصیص یافته است.
معاون عمرانی استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه پروژه‌های نیمه تمام زیادی در استان اصفهان وجود دارد، یادآور شد: در سطح استان، 604 طرح نیمه تمام وجود دارد که مشتمل بر 3هزار و 299 پروژه می‌شود.
صمصام شریعت ادامه داد: تعدادی از پروژه‌های نیمه تمام مربوط به مصوبات هیئت دولت به استان است، لذا گزارش کاملی از مصوبات سه سفر هیئت دولت به این استان آماده شده است و تمام پروژه‌ها به صورت مجزا بررسی شدند.
وی مهم‌ترین علت عدم تحقق پروژه‌های مصوب شده را کمبود اعتبارات دانست و تصریح کرد: مسائل حقوقی و تأمین زمین نیز از موارد دیگر عدم تحقق پروژه‌های مصوب شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول