اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند تاکید کرد:

نصب المان خوش‏‏آمدگویی با نام سرداران شهید در دماوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند بر لزوم نصب المان‏های خوش‏آمدگویی منقش به اسامی سرداران شهید در مبادی ورودی این شهر تاکید کرد.

نصب المان خوش‏‏آمدگویی با نام سرداران شهید در دماوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در دماوند اظهار داشت: شهرستان دماوند در تاریخ شکوهمند 30 ساله انقلاب اسلامی به داشتن مردمی شهیدپرور شهره خاص و عام بود.
وی با ارائه به آماری از شهدای این شهرستان خاطرنشان کرد: اسکان 600 خانواده شهید در شهرستان دماوند مویدی بر این مدعی است.
علاءالدینی ادامه داد: علاوه بر این مردم شریف، ولایی و انقلابی شهرستان دماوند در هشت سال دفاع مقدس، سه سردار شهید با نام‏های حاج محمود کلهر، مجتبی کربلایی‏مهدی و شهید احمد عظیمی را نیز تقدیم انقلاب کرده‏اند.
امام جمعه دماوند از برگزاری آیین تجلیل از سردار شهید احمد عظیمی در این شهر خبر داد و افزود: همزمان با درگذشت مادر بزرگوار شهید احمد عظیمی، از مقام این سردار سرفراز اسلام نیز تجلیل شد.
وی ادامه داد: این مراسم به همت ستاد اقامه نماز جمعه، فرمانداری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی شهرستان دماوند برگزار شد.
علاءالدینی با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم و مسئولان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم و مسئولان در این مراسم معنوی تجدید میثاقی دوباره با آرمان‏های شهدای گلگون‏کفن هشت سال دفاع مقدس بود.
امام جمعه دماوند درباره اهمیت آمار و ارقام در امور مدیریتی کشور گفت: دانش آمار زبان گویایی در زمینه‏های مختلف مدیریتی است.
وی ادامه داد: از این رو، ماموران برگزیده برای اجرای طرح آمارگیری نفوس و مسکن شهرستان دماوند می‏توانند با حضور در مصلای نماز جمعه این شهرستان با البسه مشخص و متحدالشکل، خود را به مردم بشناسانند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول