اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد برگزاری هفته ولایت در رباط کریم فعال شد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری رباط کریم از فعال شدن ستاد هفته ولایت در این شهرستان خبر داد.

ستاد برگزاری هفته ولایت در رباط کریم فعال شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد برگزاری هفته ولایت در این شهرستان اظهار داشت: باید با اجرای برنامه‌های متنوع و فرهنگی این هفته را نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر برگزار کنیم.
وی ادامه داد: در این راستا و برای تحقق اهداف لازم است تا مسئولان فرهنگی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم را به این منظور داشته باشند.
سرپرست فرمانداری رباط کریم تأکید کرد: برای این که بتوانیم جوانان و نوجوانان را به سمت این گونه برنامه‌ها سوق دهیم باید از توان و ظرفیت‌های آنان در اجرای این برنامه‌ها استفاده کرده و آنان را با این هفته آشنا کنیم.
سلیمان پور خاطرنشان کرد: جلب مشارکت مردم، تهیه برنامه‌هایی در خور شایستگی و شان مولای متقیان حضرت امام علی (ع) و بیعت مجدد مردم با ولی امر و مقتدای خودشان مقام معظم رهبری از جمله مهمترین اقدامات ما در این هفته است.
وی افزود: برگزاری این هفته و اجرای برنامه‌های فرهنگی به منظور تکریم همه ارزش‌های الهی و انسانی است.
این مسئول تأکید کرد: البته تکریم و آشنا کردن بیشتر جوانان و نوجوانان با شخصیت والای ائمه اطهار و امامان معصوم تنها نباید به این روزها اکتفا شود بلکه باید در تمام ایام سال سعی در معرفی صحیح این بزرگواران داشته باشیم.
وی ادامه داد: بیان شخصیت والای حضرت علی (ع) نباید تنها به این هفته منتهی شود چرا که معرفی جایگاه والای ایشان نیازمند تلاش فراوان است.
سلیمان‌پور افزود: این برنامه‌ها تنها آغازگر حرکتی تازه برای معرفی صحیح امام علی (ع) به جامعه بوده لذا باید در تبیین شخصیت بی‌نظیر و والای آن حضرت بکوشیم و جایگاه ایشان را بیش از گذشته به جهانیان معرفی کنیم.
در ادامه این نشست امام جمعه شهرستان رباط کریم نیز طی سخنانی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در هفته ولایت تأکید کرد و اظهار داشت: متولیان امر فرهنگ باید تمام تلاش خود را به منظور برگزاری درست برنامه‌های این هفته به کار گیرند.
حجت‌الاسلام علی محمدی‌نژاد تأکید کرد: باید هدف از بزرگداشت این هفته را برای نوجوانان و جوانان بازگو کرد و اهمیت آن را برای آنان شرح داد.
وی با بیان اینکه برنامه‌های امسال که در سالروز انتصاب حضرت علی (ع) به امامت و ولایت مسلمین برگزار می‌شود، باید با سال‌های گذشته متفاوت باشد در پایان گفت: آموزش و پرورش و ارشاد بهترین نهاد برای برگزاری دقیق برنامه‌های این هفته هستند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول