اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع) خبر داد:

حضور 3 هزار طلبه بسیجی در مانور میثاق با ولایت

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع) از حضور بیش از 3 هزار روحانی بسیجی در مانور میثاق با ولایت خبر داد.

حضور 3 هزار طلبه بسیجی در مانور میثاق با ولایت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمد عارفی‌جو ظهر امروز در حاشیه اردوی فرهنگی دفاعی میثاق با ولایت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از وظایف تیپ امام صادق (ع) به عنوان بسیج روحانیون حوزه علمیه قم حفظ انسجام و برگزاری برنامه‌های آمادگی برای نیروهای بسیجی است.
وی افزود: اردوی فرهنگی دفاعی میثاق با ولایت یکی از برنامه‌های جمعی سالانه است که با هدف ایجاد آمادگی گردان‌ها و تیپ‌ها برای انجام ماموریت‌های محوله در مواقع خاص اجرا می‌شود.
جانشین فرماندهی تیپ مستقل امام صادق(ع) در خصوص برنامه‌های اجرا شده در این اردو عنوان کرد: این اردو به مدت دو روز طراحی شده بود که از روز پنج‌شنبه ساماندهی آغاز شد و برنامه‌های فرهنگی مانند برگزاری مراسم دعای کمیل و دعای ندبه برگزار شد و روز جمعه نیز مراسم صبحگاه مشترک با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا شد و آخرین برنامه نیز پیاده‌روی تاکتیکی و انجام مانور رزمی بود که با موفقیت با اتمام رسید.
وی در پایان خاطرنشان کرد: سه تیپ با حدود 3 هزار طلبه بسیجی در این دو روز از برنامه‌های مختلف آموزشی و تربیتی استفاده کردند که امیدواریم که برگزاری این مانور در تقویت و توسعه گردان‌های بسیجی موثر واقع شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول