اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم؛

مانور فرهنگی ـ دفاعی میثاق با ولایت برگزار شد

خبرگزاری فارس: اردو و مانور فرهنگی ـ دفاعی میثاق با ولایت با حضور بیش از 3 هزار روحانی بسیجی برگزار شد.

مانور فرهنگی ـ دفاعی میثاق با ولایت برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این اردو با حضور روحانیون تبلیغی ـ رزمی تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع)، گردان‌های امام حسین (ع) و عاشورا، بسیج طلاب و روحانیون در قالب 15 گردان و در پادگان باقرالعلوم (ع) قم به مدت دو روز برگزار شد.
بنابراین گزارش طلاب بسیجی شرکت‌کننده در این اردو در مدت دو روز از برنامه‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی، ورزشی و رزمی از جمله کلاس‌های آموزشی و بصیرت، برگزاری مراسم مذهبی دعای کمیل و ندبه و برنامه‌های ارتقای آمادگی بدنی و رزمی بهره بردند.
صبح امروز نیز مراسم صبحگاه مشترک با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد و وی در سخنانی به تببین جایگاه حوزه و روحانیت در نظام اسلامی پرداخت.
پیاده‌روی تاکتیکی و انجام مانور رزمی آخرین برنامه این اردوی فرهنگی ـ دفاعی بود که پیش از ظهر امروز با حضور طلاب بسیجی حاضر در این اردو اجرا شد. 
این اردو با اهداف تبیین و تحقق بخشی از مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص گسترش روحیه فرهنگ بسیجی در حوزه های علمیه و افزایش بصیرت دینی، انقلابی و جهادی طلاب به منظور حضور و دفاع از ارزش‌های انقلاب، آرمان‌های امام راحل و رهبری، تشریح آخرین تحولات داخلی و خارجی، نقش حوزه‌های علمیه در بیداری اسلامی و تقویت و توسعه گردان‌های بسیجی به منظور حفظ آمادگی دفاعی برگزار شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول