اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه کاشان:

مرگ کمترین مجازات برای قذافی بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه کاشان گفت: مرگ کمترین مجازات برای سرهنگ دیکتاتور قذافی بود.

مرگ کمترین مجازات برای قذافی بود
حجت الاسلام سید‌محسن حسینی‌دیباجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: با کارهایی که قذافی در دوران حکومت دیکتاتورمآبانه‌اش نسبت به مردم لیبی و علمایی چون امام موسی صدر انجام داد، مرگ مجازاتی بسیار ناچیز برای وی بود.
وی افزود: شاید یکی از مهم‌ترین دلایل چنین سرنوشتی برای قذافی رفتارهای ناشایست او با فرزند فاطمه زهرا(س) آیت‌الله امام موسی صدر بود که با زندانی کردن این عالم مجاهد سال‌ها مردم شیفته معرفت اهل بیت (ع) را از درک حضورش محروم کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه کاشان با استناد به آیه "سیرو فی‌الارض..." خاطرنشان کرد: همانگونه که کلام وحی ما را به عبرت‌آموزی از سرنوشت مکذبین توصیه می‌کند باید ظالمان و حاکمان زمانه در سرنوشت ستمگرانی چون قذافی، صدام و مبارک همان فرعون در بند مصر عبرت بگیرند.
حسینی‌دیباجی اضافه کرد: در این میان حاکمان جور منطقه چون آل خلیفه، آل سعود و عبدالله صالح باید بیشتر از این سرنوشت‌های خفت‌آمیز پند و عبرت گیرند و به خودشان بیایند چراکه آنان نیز همان کارهایی و بلکه ستمکارانه‌تر را با مردمانشان می‌کنند که روزی سرهنگ، فرعون مصر، حاکم جبار تونس و صدام خونریز آن اقدامات را انجام می‌دادند.
وی در بخش پایانی سخنان خویش رفتار کشورهای غربی با قذافی را به رفتار گرگ‌های قوی با گرگ‌‌های ضعیف توصیف کرد و گفت: همانگونه که در رسمی که در بین گرگ‌ها رواج دارد که ضعیف‌ترین گرگ‌ها طعمه گرگ‌های قوی‌تر می‌شوند در ماجرای قذافی مستکبران غربی زمانی که ضعف و اضمحلال قذافی را عیان شده‌ دیدند همچون درندگان او را طعمه ژست‌های سیاسی خود قرار دادند و این خود اثبات‌کننده خوی ددمنشی و درندگی مستکبران است.  
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول